Gå til innhold

noia for sykdommmer

Anbefalte innlegg

gjorde en ganske stygg feil i helgen. ble skikkelig apings og lå med en jeg hadde med hjem, uten beskyttelse.

det som satt en skikkelig støkk i meg var at hun glemte igjen en pose med noe hvitt pulver og jeg rnigte henne og spurte hva det var, amfetamin. da tenker jeg hun er DEN typen liksom og får skstra noia får å ha fått noe sykdommer.

ba henne komme å hente det og hun virka helt normal i edru tilstand, ikke noe narkovrak liksom :P men uansett er jeg esktremt redd for å ha fått noe sykdommer.

er det nå jeg bør springe til legen ? hva kan jeg egentlig ha fått, går det an å få hepatitt eller noe av bare sex ?

grøss og gru.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247459-noia-for-sykdommmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...