Gå til innhold

69-ønsker gjerne svar fra gutter også!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det kan være litt vanskelig å finne den rette posisjonen for denne stillingen, men hvis en flytter på litt puter og diverse og prøver å være litt fleksibel, er det helt fantastisk. Eventuelt kan man bare være utrolig opphisset og kåt slik at man driter i om mannen ser både analen og annet udelikat, og man ikke bryr seg det døyt om man får krampe i haka fordi posisjonen ikke er direkte helseforsvarlig.

Jeg og mannen min kommer samtidig i 98% av tilfellene i denne stillingen. Og for en gang skyld er det jeg som kommer alene i de 2 siste %. Hehehe!

Og det å komme samtidig er jo heeeeelt himmelsk da

Annonse

Gjest hemmelig nick

Jeg er ikke begeistret for 69, mest fordi jeg ikke klarer å nyte og gi samtidig. En ting av gangen for meg takk. :o)

Det synes jeg også. Sist vi tok den stillingen var det fordi at da slikker han og det gjør han nesten aldri. Det var godt men ikke så godt som når jeg kun får nyte. Og etterpå sa han at jeg hadde holdt for hardt rundt ham slik at det ikke var så godt. Kunne han ikke sagt ifra mens vi holdt på da?

ikke alle er like late;)

Må si jeg er glad i denne stillingen! Ikke så ofte vi har tar den. Men når vi gjør det føler jeg meg nærmere dama. Ho har problemer med å akseptere analsex, så når jeg slipper til så nærme med ansiktet føles det godt, litt at hun er trygg på meg. Trur nok den følelsen er bedre en selve stillingen, faktisk.

Å prøve den sidelengs er absolutt noe vi må gjøre :)

Flex`06

Du kan sannsynligvis være rimelig sikker på at samboeren din _ikke_ finner det ukomfortabelt at du bretter deg ut over ham, ihvertfall :-)

"........................................"

hehe :) er vel egentlig sant det!! takk for oppmuntringa ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...