Gjest Vimsenn Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 kjenner henne kjempegodt og hun har snart 25 årsdag. jeg er ikke akkurat rik,så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne(lite kreativ også). vil gjerne vise at jeg setter pris på henne og er glad i henne,men samtidig kjøpe noe som er innen lommebokens grenser. noen forslag til kreative,billige gaver som viser kjærlighet? 0 Siter
Gjest et par ting Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Nybakt eplekake og is, skumbad og mykt håndkle, kaffe og sjokolade, brenn en cd med sanger om venner og vennskap, stearinlys og telys, bok, cd (amazon og play har mange billige) eller en film. 0 Siter
Gjest de små ting huskes! Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Innviter henne til å møte deg på et bakeri. Snakk med eierene om du får pynte bordet på din måte. Ta med duk, lys og servietter. Kjøp en liten gave? Pakk pent inn å legg på bordet. Alt klart når hun kommer. Kjøp kaffe og hver sitt kakestykke. Dette vil hun aldri glemme, tror jeg. Dette kommer vel på et par hundre kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.