Gå til innhold

Ble klærne rene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vasket klær i fellesvaskeriet i sted (vaskemaskinen jeg vanligvis bruker var opptatt - så jeg brukte en av de andre tilgjengelige maskinene!) og satt den i gang som vanlig. Da jeg kom tilbake en time senere for å hente den ferdige vasken, oppdaget jeg at klærne var KLISS våte! (og at maskinen ikke gått hele runden rundt slik den pleier!) Vaskemiddelet jeg hadde puttet i kammeret var dog borte. Kan jeg gå utifra at klærne er rene nok - og at det bare var litt fusking med sentrifugeringen? (det er lite fristende å sette på en ny vask nå!)

Skrevet

De er jo renere enn de var før du satte i gang, så derfor er det lite å bry seg med.

Du ser jo det om de er møkkete fortsatt, ser du det ikke, er det jo ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...