Gå til innhold

Den beste boxershortsen for mannfolk - trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvilken boxershorts har god kvalitet?

Må være 100% bomull, eller tilnærmet dette. Tilsittende lår.

Dovre er gode, Janus er gode (men ikke best). H&M er ok, men slites fort.

Noen tips?

Skrevet

Jeg bruker noe som heter Redford. Kjøpet på Match Man.

Veldig god og veldig billig. 2 stykker for 99 kroner!

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg bruker noe som heter Redford. Kjøpet på Match Man.

Veldig god og veldig billig. 2 stykker for 99 kroner!

Holder fasongen og fargen lenge? Og holder utstyret på plass? ;P

Mail meg et bilde av deg i Redforden *hehe*

Skrevet

Holder fasongen og fargen lenge? Og holder utstyret på plass? ;P

Mail meg et bilde av deg i Redforden *hehe*

Form og farge og holdbarhet er minst like god som dyrere boksere.

Mine er sorte. Ser helt vanlig ut. Holder utstyret inne, og sitter stramt og godt.

Boksere er jo generelt veldig like. Den eneste forskjellen er prisen - og prisen er kun et resultat av merke. F.eks. koster vel Bjørn Borg fort 400 kroner for en bokser.

Bare tull.

Skrevet

Mannen min kjøpte seg Axe boksere for en tid tilbake. Bare dritt. Gikk i stykker etter et par vask.

Skrevet

Har spurt mannen i huset, og han liker rett og slett ManBasic fra Dressmann, de er tettsittende, og ser pene ut, i tillegg holder de lenge. Han har også Bjørn Borg boksere osv., og de er helt greie, men synes ManBasic(både lange og korte ben) er de beste..(og fra mitt synspunkt - han ser veldig bra ut i de..) ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Form og farge og holdbarhet er minst like god som dyrere boksere.

Mine er sorte. Ser helt vanlig ut. Holder utstyret inne, og sitter stramt og godt.

Boksere er jo generelt veldig like. Den eneste forskjellen er prisen - og prisen er kun et resultat av merke. F.eks. koster vel Bjørn Borg fort 400 kroner for en bokser.

Bare tull.

Ok, Redford er nå innkjøpt. Håper han liker dem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...