Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lamper til stue, kjellerstue og gang.

Det er altfor mørkt her inne om vinteren.

Svarte bilderammer til A4-bilder med passpartout, så jeg kan skrive ut og henge opp blinkskuddene :o)

Fine og lekre inneplanter - den siste resten overlevde ikke sommeren. Gjerne sukkulenter.

Nye lave kjøkkenglass.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Et enkelt gullkjede som jeg kan bruke til hverdags og bøker.

Skrevet

Jeg ønsker meg det samme som speak, den jeg har er veldig sliten.

Skrevet

Glass til pent bruk. Kinasjakk. Diverse bøker og DVDer. En rik onkel i Amerika og en jobb.

Skrevet

De er ordentlig fint alt fra Rosendahl syns jeg. Har bare en vannkaraffel og to glass.

Syns det er kjekt med to vannkarafler.

Jeg ønsker meg de tallerkene som hører til. Enkle og lekre. Dessuten ønsker jeg meg juicepresse og blender.

Skrevet

Piano.

Du er heldig som kan noter! Vi har et keyboard som alle bruker mye, men det er bare eldstedatteren som kan litt noter.

Min store drøm er å kunne spille "Air" med Bach. Enn så lenge er jeg fornøyd med å ha lært "Entertainer" med min stahet. Kan noen andre låter også da, men "Entertainer" er den jeg er mest fornøyd med å kunne. Uten noter tok det vel noen mnd :)

Det er utrolig koselig å høre når andre spiller, så blir jeg så imponert over å se når fingrene raser over tangentene.

Skrevet

Jeg ønsker meg større tv - en 32 tommer flatskjerm.

Ellers er det alltid gøy med ny skijakke og annet ski-stasj jeg kan pynte meg med på afterski ;)

Også ønsker jeg meg det meste innen et spesielt hårprodukt som ikke selges i Norge.

Skrevet

Du er heldig som kan noter! Vi har et keyboard som alle bruker mye, men det er bare eldstedatteren som kan litt noter.

Min store drøm er å kunne spille "Air" med Bach. Enn så lenge er jeg fornøyd med å ha lært "Entertainer" med min stahet. Kan noen andre låter også da, men "Entertainer" er den jeg er mest fornøyd med å kunne. Uten noter tok det vel noen mnd :)

Det er utrolig koselig å høre når andre spiller, så blir jeg så imponert over å se når fingrene raser over tangentene.

Det med fingre som flyr over tangentene - det er nok noen år siden mine gjorde det...

Man Air er ikke så vanskelig, så om du lærer deg litt noter (og det er i alle fall ikke vanskelig når du først setter deg ned), så vil du nok lære den ganske greit. Den er ikke mye vanskeligere enn The Entertainer.

Jeg spiller mest komp for tiden. Synger og spiller av full hals. Og lillebror klunker sammen med meg og smiler, danser og ler!!! Koselig!

Nå håper jeg bare at i alle fall 1 av ungene vil lære å spille også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...