Gå til innhold

De peneste fargene på biler

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er svartmetallic, sølvmetallic og blåmetallic.

BMW er også pent i Aspen grey (lillabrekket grå).

Oh gosh - jeg kjeder meg *blæh*

Skrevet

Kan du ikke finne på noe annet enn dumme spørsmål? Bruke hjernen litt kreativt.....

Skrevet

Jeg syns rødt er det peneste på små, snertne, spreke biler.

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan du ikke finne på noe annet enn dumme spørsmål? Bruke hjernen litt kreativt.....

Kan ikke du heller klappe igjen nebbet ditt/konse om en annen tråd *rekke tunge*

Skrevet

Svart er stilig.

Ungne har ett eller annet for seg med gule bilder, hver gang de ser en gul bil så er det om å gjøre å være først til å dytte borti den andre og si:"Gul bil!" Det har smittet over på meg og jeg er titt og ofte i ferd med å skulle dytte til en medpassasjer på bussen og hyle:"Gul bil!" Men da hadde det vel kommet noen med musikkbil og hvite frakker og hentet meg....

Skrevet

Hvor mange fins det av nye VW Polo med en farge som ligner jordbæryoughurt. Lys rosa med et hint av gult? Nyfødtsmågrisfarget?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Svart er stilig.

Ungne har ett eller annet for seg med gule bilder, hver gang de ser en gul bil så er det om å gjøre å være først til å dytte borti den andre og si:"Gul bil!" Det har smittet over på meg og jeg er titt og ofte i ferd med å skulle dytte til en medpassasjer på bussen og hyle:"Gul bil!" Men da hadde det vel kommet noen med musikkbil og hvite frakker og hentet meg....

Det er noe rart med gule biler, syns jeg. Er bilen i seg selv fin så er gult en OK farge, men er det en stygg bil a la Kangoo så gjør gult bilen enda styggere.

Selv liker jeg mørke grønne metallic biler, eller svar metallic som den jeg har nå. Det kjedeligste jeg vet er sølv metallic. *gjesp*

Skrevet

Det er noe rart med gule biler, syns jeg. Er bilen i seg selv fin så er gult en OK farge, men er det en stygg bil a la Kangoo så gjør gult bilen enda styggere.

Selv liker jeg mørke grønne metallic biler, eller svar metallic som den jeg har nå. Det kjedeligste jeg vet er sølv metallic. *gjesp*

Jeg synes hvite biler er _stygt_. De ser jo skitne ut med en gang og jeg liker dem ikke.

Skrevet

Har nettopp kjøpt en ny Honda Crv i sølvmetallic , så det synes jeg er flott ;o)

Ellers synes jeg svart er fint..

Hilsen

Gjest sur bileier
Skrevet

Svart :)

Vi kjøpte oss ny (helt ny) bil i vår, svart ..... det blir første og siste gang :(, SÅ mye riper i lakken allerede, riper vi ikke kan skjønne hvordan har blitt til, ..... det er 6 års garanti på lakken, men det gjelder jo ikke riper. Vi har klaget (kjenner flere om har samme bil i svart med samme problemet) bilforhandleren sier at det er den nye miljølakken som gjør det ....

Så somsagt, svart er kjempestilig, men noe forbanna dritt med miljølakken.

Skrevet

Svart!

Og lilla...alt for få lilla biler her i verden:(

venninna mi kjører en lilla rover mini! Den er dritkul!

Skrevet

Svart er stilig.

Dine barn også??

Ungene mine gjør som dine. Mannen min og jeg har også begynt nå ;o)

Skrevet

Den forrige vi hadde var svart, den vi har nå er sølvgrå - og den neste blir nok svart, ja.

Så svaret blir: Svart.

(Mindre biler er kule med sprekere farger.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...