EllaJo Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Liker best mørke farger som svart, mørk blå og koksgrå. 0 Siter
Patsi Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Svart og sølvgrå er generelt fine farger på biler synes jeg. Knallrød kan også være fin, men passer ikke alle biler. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Orange metallic.. Den er LÆKKER 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Svart er stilig. Ungne har ett eller annet for seg med gule bilder, hver gang de ser en gul bil så er det om å gjøre å være først til å dytte borti den andre og si:"Gul bil!" Det har smittet over på meg og jeg er titt og ofte i ferd med å skulle dytte til en medpassasjer på bussen og hyle:"Gul bil!" Men da hadde det vel kommet noen med musikkbil og hvite frakker og hentet meg.... *LOL* 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Svart er stilig. Ungne har ett eller annet for seg med gule bilder, hver gang de ser en gul bil så er det om å gjøre å være først til å dytte borti den andre og si:"Gul bil!" Det har smittet over på meg og jeg er titt og ofte i ferd med å skulle dytte til en medpassasjer på bussen og hyle:"Gul bil!" Men da hadde det vel kommet noen med musikkbil og hvite frakker og hentet meg.... Det der gjør jentungen min og nesten alle andre barn jeg kjenner. Er visst noe fra barnetv:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.