Gå til innhold

Nye gardiner på stua

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har lyse vegger (antikk hvit), og antikkbrun skinnsofa.

Hvilke gardiner skal jeg kjøpe? Hvor?

Skal jeg kjøpe persienner, eller disse nymotens "bast-rullegardinene". Farge?

Skrevet

Har sånn ca samme farger som deg på vegger og sofa og har akkurat kjøpt lyse gardiner, men ser at de gjerne heller skulle vært litt mørkere (brunbeige) Jeg har kirsebærpersienner og syns det er finere enn disse bastgreiene....

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ikke kjøp bast rullegardiner. Hvorfor? For det første er de ikke fine og for det andre er de vanskelige å få opp og ned.(Jeg har hatt slike)Kjøp persienner i mørkt tre som sikkert står til sofaen din. Du tenger ikke gardiner.

Skrevet

Kommer an på om vinduene er store eller små.

Store vinduer kler lameller , mens mindre vinduer kler persienner ;o)

Synes

Gjest josefine1
Skrevet

Jeg har akkurat bestilt meg gardiner fra SparKjøp.

Har lys stue, bestilte meg panelgardiner (for første gang) innerste lengden er brun, den utenpå går i turkis, offwhite og brunt. Har tre STORE vinduer i stua som er tett i tett (om du skjønner), kommer bare til å ha gardiner på endestolpene.

Gleder meg såååå til de kommer :).

Skrevet

Jeg ville ikke ha kjøpt bast-rullegardiner.

Vi skifter ofte - har hatt fargede gardiner, lyse gardiner og mørke persienner, men nå har vi hvite liftgardiner (70-80 kr per stk på IKEA), og de er jeg veldig fornøyd med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...