Gjest Flystripa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg har lyse vegger (antikk hvit), og antikkbrun skinnsofa. Hvilke gardiner skal jeg kjøpe? Hvor? Skal jeg kjøpe persienner, eller disse nymotens "bast-rullegardinene". Farge? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Kjøp brunbeige cordfløyelgardiner. Kjempetøft. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Har sånn ca samme farger som deg på vegger og sofa og har akkurat kjøpt lyse gardiner, men ser at de gjerne heller skulle vært litt mørkere (brunbeige) Jeg har kirsebærpersienner og syns det er finere enn disse bastgreiene.... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ikke kjøp bast rullegardiner. Hvorfor? For det første er de ikke fine og for det andre er de vanskelige å få opp og ned.(Jeg har hatt slike)Kjøp persienner i mørkt tre som sikkert står til sofaen din. Du tenger ikke gardiner. 0 Siter
vin Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Kommer an på om vinduene er store eller små. Store vinduer kler lameller , mens mindre vinduer kler persienner ;o) Synes 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg har akkurat bestilt meg gardiner fra SparKjøp. Har lys stue, bestilte meg panelgardiner (for første gang) innerste lengden er brun, den utenpå går i turkis, offwhite og brunt. Har tre STORE vinduer i stua som er tett i tett (om du skjønner), kommer bare til å ha gardiner på endestolpene. Gleder meg såååå til de kommer . 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg ville ikke ha kjøpt bast-rullegardiner. Vi skifter ofte - har hatt fargede gardiner, lyse gardiner og mørke persienner, men nå har vi hvite liftgardiner (70-80 kr per stk på IKEA), og de er jeg veldig fornøyd med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.