Gjest Flystripa Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Minstemål 140 cm * 80 cm. Må se pent/tøft ut. Er kistebord dumt? Er et uttrekksbord smart? Etv et bord med to glassruter i? Jeg er blank på sånt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hvorfor i all verden vil du ha et sånt slagskip til salongbord!? Jeg kvittet meg med et på den størrelsen i furu tidligere i sommer - det tok jo halve stua! 0 Siter
Gjest dobba Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Neste gang som jeg kjøper nytt bord skal det være et slikt som trekkes ut fra begge ender og blir langt! Vi har ofte kaffegjester og det er aldri plass til flere kakefat og div. på de vanlige størrelsene av salongbord. 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Kistebord er KJEMPEDUMT Tenk deg en at dere skal sitte i stua å spise f.eks. ... beina må du ha på skrå langs med kista, for du kommer ikke ordentlig inntil. De er også forferdelig lave. En arbeidskollega kjøpte seg et kistebord (til hele 11.000 !!!!!!! fra Norske Bygdemøbler), etter en mnd. måtte hun ut å kjøpe seg en vanlig salongbord, kistebordet var så upraktisk. Så nå står kisten ute i gangen super til diverse tøy o.l. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Kistebord ville jeg ikke hatt - jeg vil gjerne kunne strekke ut beina under bordet. Uttrekksbord kan være smart om du ofte har mange rundt bordet. Bord med glassplate kan være fint - men ikke hvis det er hylle under der det til stadighet ligger aviser, blader, penner og annet som bare "lyser" opp gjennom glassplata. Og så ville jeg ha vurdert et litt mindre bord enn 140. Bare fem cm ned (til 135) vil gjøre bordet "nettere". 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Vi har mørkebrunt bord fra bombay-serien til Bohus. http://www.bohus.no/filesystem/products/00758_00_04.jpg (Eller vi har egentlig en billigere kopi da, men klin lik.) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Vi har mørkebrunt bord fra bombay-serien til Bohus. http://www.bohus.no/filesystem/products/00758_00_04.jpg (Eller vi har egentlig en billigere kopi da, men klin lik.) Vårt ligner på deres, Åsemor. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Neste gang jeg skal kjøpt salongbord, skal jeg definitivt ha mulighet til å legge fra meg ting under bordet. Hyller er et must har jeg funnet ut av. Glass er fint hvis du tåler "glasslyd" hver gang du setter fra det f.eks. et glass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.