Gå til innhold

Et brunt/mørk kirsebær salongbord

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Minstemål 140 cm * 80 cm. Må se pent/tøft ut.

Er kistebord dumt? Er et uttrekksbord smart? Etv et bord med to glassruter i?

Jeg er blank på sånt...

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du ha et sånt slagskip til salongbord!? Jeg kvittet meg med et på den størrelsen i furu tidligere i sommer - det tok jo halve stua!

Skrevet

Neste gang som jeg kjøper nytt bord skal det være et slikt som trekkes ut fra begge ender og blir langt! Vi har ofte kaffegjester og det er aldri plass til flere kakefat og div. på de vanlige størrelsene av salongbord.

Gjest josefine1
Skrevet

Kistebord er KJEMPEDUMT

Tenk deg en at dere skal sitte i stua å spise f.eks. ... beina må du ha på skrå langs med kista, for du kommer ikke ordentlig inntil. De er også forferdelig lave.

En arbeidskollega kjøpte seg et kistebord (til hele 11.000 !!!!!!! fra Norske Bygdemøbler), etter en mnd. måtte hun ut å kjøpe seg en vanlig salongbord, kistebordet var så upraktisk. Så nå står kisten ute i gangen :) super til diverse tøy o.l.

Skrevet

Kistebord ville jeg ikke hatt - jeg vil gjerne kunne strekke ut beina under bordet.

Uttrekksbord kan være smart om du ofte har mange rundt bordet.

Bord med glassplate kan være fint - men ikke hvis det er hylle under der det til stadighet ligger aviser, blader, penner og annet som bare "lyser" opp gjennom glassplata.

Og så ville jeg ha vurdert et litt mindre bord enn 140. Bare fem cm ned (til 135) vil gjøre bordet "nettere".

Skrevet

Neste gang jeg skal kjøpt salongbord, skal jeg definitivt ha mulighet til å legge fra meg ting under bordet. Hyller er et must har jeg funnet ut av.

Glass er fint hvis du tåler "glasslyd" hver gang du setter fra det f.eks. et glass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...