Piraye Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Nå har kjerringa til pappa "satt foten ned" og nå må jeg snart begynne å pelle meg til butikken å kjøpe meg en ny veske. Har ei "dagligveske" jeg bruker om dagene når jeg beveger meg utenfor døra og den ser forferdelig ut! Men jeg digger at den er stor (nok til å ha vannflaske og fuktighetskrem i) og i tynt tøy sånn at den er lett å håndtere, og lang "reim" sånn at det bare kan hektes over skuldra uten at jeg må gå med armen på en spes måte! Men nå trenger jeg altså tips til en ny! 0 Siter
Lula Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ta deg en tur på HM. Det florerer i vesker i alle kvaliteter og prisklasser. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg fant omsider en veske jeg likte for noen få uker siden, i en Wedins Accent-butikk. http://wedins.panagora.se/system/search/search.asp?b=4&container=10 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.