Gå til innhold

Hvor vanlig er det??

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke sååå seriøs.

Man trenger overhodet være hverken gammeldags eller prippen eller ha kjedelig sexliv bare fodi man ikke synes møkk er så attraktivt da. Selvsagt ligger det ikke kilosvis av møkk der, men det er alltid spor og alltid massevis av bakterier, det vet vel alle... Så det må jo bli litt gris og bakterier på saker og ting og det er ikke nevneverdig opphissende synes jeg.

Om du synes bæsj er helt ok å ha utover andre deler av kroppen og at du ikke synes slikt kan være ekkelt for nesten være ditt "problem". Men du burde skjønne at ikke alle senker seg til et sånt nivå bare fordi de er litt avvikere i sitt tenningsmønster.

Har møtt mange "avvikere" på min vei.

Ikke alle er full av dritt vettu :)

Carry on!

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• DarkPink

5

• Prozak

4

• keinstein

1

Man kan fint la vær å stikke fingrene opp. Faktisk blir jeg mer stresset av at han skal putte dem opp. Men kiling er bra!!

Man utvides og slapper av ved vanlig vorspiel som om man skulle ha vaginalsex, bare ta seg enda bedre tid og bruke lang tid på selve penetreringen.

Trikset er å slappe av selv om det er en egen kunst når man skal ha noe opp et sted som er beregnet på å få ting ut.

Men det er veeeeldig deilig dersom man er sinnsykt kåt og mannen er flink.

For min del er analsex ikke aktuelt. Endetarmen er enveiskjørt, men en finger der er helt greit, det gir en bedre seksuell nytelse..

Men HUSK nå for all del på en ting: Ikke trø penis inn i skjeden etter at den har vært oppe i endetarmen, det kan gi dama mer plager enn gleder, med tanke på alle bakteriene som ikke skal noen andre plasser enn ut i do.

Good luck :)

For min del er analsex ikke aktuelt. Endetarmen er enveiskjørt, men en finger der er helt greit, det gir en bedre seksuell nytelse..

Men HUSK nå for all del på en ting: Ikke trø penis inn i skjeden etter at den har vært oppe i endetarmen, det kan gi dama mer plager enn gleder, med tanke på alle bakteriene som ikke skal noen andre plasser enn ut i do.

Good luck :)

Klumpemor du høres ut som en ordentlig nazi.

Ekstremt lite respekt for andre og deres seksualitet. Tipper du hater homoseksuelle også.

Vet ikke hvor vanlig det er med analsex, men mitt intrykk er at det er endel damer som liker det, selvom det helt klart er en "gutteting" og flest gutter som liker det.

Sannheten er at begge kjønn har følelser inne i stumpen og at det er pirrende å røre ved de.

Tranghet har med trygghet å gjøre. Hadde med en jente som var utrygg i begynnelsen. Etter en tid var hun veldig trygg og vi hadde ingen problemer etter det.

Skal uansett ha respekt for hva andre tenner på.

Det og å sammenligne analsex med dyresex som klumpemor her gjør sier jo bare så altfor mye om henne...

Det høres så utrolig turn off det der med at man skal stikke inn en og en finger for å vide ut liksom, og hva gjør man så med de fingrene man har hatt der inne? Vasker dem midt i akten. Hadde ikke tenkt på noe annet enn at de fingrene der er skitne jeg. Fatter ikke at det frister folk å stappe noe inn eller få noe inn der bæsjen pleier å være jeg...

Litt som å stappe noe inn der mensen kommer fra.....æsj.....eller slikke i det området hvor urinen kommer fra....ææææsj!

"......................................."

Men hva gjør du så med fingrene som har vært der oppe? Holder de over hodet så de ikke skal få skiten over på henne eller senga eller deg, eller hva?

Hva er opphissende ved det? Det at det er feil hull? Mange menn med små pikker gjør det jo fordi det er strammere der, den kan jeg kjøpe..

Herregud, for en idiotisk trolle du er. Tror du virkelig at analsex dreier seg om avføring? Da er du dummere enn hva som burde vært tillatt. Og tror du virkelig at, hvis det hadde vært slik at man som regel får bæsj på fingrene eller andre steder i forbindelse med analsex, at det hadde vært særlig interessant? *Rister på hodet*

Annonse

Ut fra dette leser vi at å unnlate å ha analsex er det samme som å ha kjedelig sex.....

Da er du rimelig stokk dum, hvis du tolker det dithen. Det som er kjedelig, er å være dum, uttale seg bastant og påståelig om noe man åpenbart ikke vet noe som helst om, og å ha et ææææææsj-forhold til kropp og sex. Alle med normalt omløp i toppen vet utmerket godt at analsex i seg selv overhodet ikke har noe som helst med fascinasjon for avføring å gjøre. Sistnevnet er en meget ekstrem fetish, kalt scatting, og er noe helt eget og veldig sært.

"......................................"

Herregud, for en idiotisk trolle du er. Tror du virkelig at analsex dreier seg om avføring? Da er du dummere enn hva som burde vært tillatt. Og tror du virkelig at, hvis det hadde vært slik at man som regel får bæsj på fingrene eller andre steder i forbindelse med analsex, at det hadde vært særlig interessant? *Rister på hodet*

Grunnen til at jeg sluttet å fingre eksen min var fordi jeg fikk bæsj på fingrene.. blir kvalm enda bare av å tenke på det, og det skjedde stort sett hver gang!

Hvordan da? At han aldri bæsja eller? =p

Ja, noe sånt. For i utgangspunktet skal det ikke ligge noe avføring der nede.

Klart uhell kan skje. Shit happens - som Forrest Gump sa, men hvis det skjedde hver eneste gang må det være noe feil med hans basic driteskills.

Ja, noe sånt. For i utgangspunktet skal det ikke ligge noe avføring der nede.

Klart uhell kan skje. Shit happens - som Forrest Gump sa, men hvis det skjedde hver eneste gang må det være noe feil med hans basic driteskills.

Isj. Tror han har gjort alt som har med rumpe å gjøre totalt turn off for meg for resten av livet.

Annonse

Isj. Tror han har gjort alt som har med rumpe å gjøre totalt turn off for meg for resten av livet.

Hehe, kan forstå det.

Men generelt tror jeg mange menn er like interessert i eget mellomområde, det bak ballene og nedover, som de er av en finger inn. Og får du dritt på fingra av å stimulere mellompartiet er det i hvert fall nærliggende å tro at det er noe særdeles galt med fyrens dorutiner. :)

Men nå ble denne tråden i overkant ekkel.

Hehe, kan forstå det.

Men generelt tror jeg mange menn er like interessert i eget mellomområde, det bak ballene og nedover, som de er av en finger inn. Og får du dritt på fingra av å stimulere mellompartiet er det i hvert fall nærliggende å tro at det er noe særdeles galt med fyrens dorutiner. :)

Men nå ble denne tråden i overkant ekkel.

Hahaha. Nei, det bruker jeg ofte å gjøre. Men ved rumpehullet er det stopp.

Hahaha. Nei, det bruker jeg ofte å gjøre. Men ved rumpehullet er det stopp.

Det holder gjerne også det, med mindre dama tenner på mer. Det er det viktigste. Dama må tenne på det. Hvis ikke hadde jeg følt meg særdeles ukomfortabel der jeg lå. :)

Gjest deg om det

Da er du rimelig stokk dum, hvis du tolker det dithen. Det som er kjedelig, er å være dum, uttale seg bastant og påståelig om noe man åpenbart ikke vet noe som helst om, og å ha et ææææææsj-forhold til kropp og sex. Alle med normalt omløp i toppen vet utmerket godt at analsex i seg selv overhodet ikke har noe som helst med fascinasjon for avføring å gjøre. Sistnevnet er en meget ekstrem fetish, kalt scatting, og er noe helt eget og veldig sært.

"......................................"

Les tråden en gang til.

Jeg er ikke den samme som klumpemor, og vil ha meg frabedt hentydningen fra deg om at jeg mener det samme som vedkommende når det gjelder analsex og koblingen til bæsj.

Alt jeg gjorde var å kommentere at setningen "Får vonde minner av kjip og kjedelig sex av sånn," antyder at null analsex = kjedelig sex.

Du leser inn ekstremt mye som ikke finnes der og kaller andre folk dumme.

Men jeg forventer selvsagt ikke at du innser feilein du har gjort. Du finner sikkert noe annet å angripe meg for.

Det høres så utrolig turn off det der med at man skal stikke inn en og en finger for å vide ut liksom, og hva gjør man så med de fingrene man har hatt der inne? Vasker dem midt i akten. Hadde ikke tenkt på noe annet enn at de fingrene der er skitne jeg. Fatter ikke at det frister folk å stappe noe inn eller få noe inn der bæsjen pleier å være jeg...

Helt enig! Analsex virker utrolig grisete og ekkelt. Kan ikke skjønne at noen tenner på sånt... Blæææ

Grunnen til at jeg sluttet å fingre eksen min var fordi jeg fikk bæsj på fingrene.. blir kvalm enda bare av å tenke på det, og det skjedde stort sett hver gang!

Det skjer så godt som aldri med meg - og noen subjekter har det blitt i løpet av årene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...