Gå til innhold

Hvor vanlig er det??

Anbefalte innlegg

Ja, folk tenner jo på så mangt. Noen tenner på dyr andre på barn og noen på tarm. Juhu!

"Ja, folk tenner jo på så mangt. Noen tenner på dyr andre på barn og noen på tarm. Juhu!"

Jeg skjønner at du er et troll, men hvordan _våger_ du å nevne pedofili i denne sammenhengen? Er du helt blottet for respekt for hva du tuller med for å provosere?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• DarkPink

5

• Prozak

4

• keinstein

1

Gjest Ikke sååå seriøs.

Les tråden en gang til.

Jeg er ikke den samme som klumpemor, og vil ha meg frabedt hentydningen fra deg om at jeg mener det samme som vedkommende når det gjelder analsex og koblingen til bæsj.

Alt jeg gjorde var å kommentere at setningen "Får vonde minner av kjip og kjedelig sex av sånn," antyder at null analsex = kjedelig sex.

Du leser inn ekstremt mye som ikke finnes der og kaller andre folk dumme.

Men jeg forventer selvsagt ikke at du innser feilein du har gjort. Du finner sikkert noe annet å angripe meg for.

Det jeg mente var at slike holdninger som analsex=bæsj ga meg dårlige minner fra tidligere opplevelser, hentydet aldri at de som ikke har analsex har kjedelig sex men hvis du ville finne det der så klarer man alltid det da ;)

Gjest deg om det

Det jeg mente var at slike holdninger som analsex=bæsj ga meg dårlige minner fra tidligere opplevelser, hentydet aldri at de som ikke har analsex har kjedelig sex men hvis du ville finne det der så klarer man alltid det da ;)

jeg har skjønt på de senere innleggene dine at du ikke mente å si at null analsex = kjedelig sex. Forrige innlegg var til Prozak.

Du skrev "men hvis du ville finne det der så klarer man alltid det da ;)"

Og det var ikke vanskelig heller. ;)

Dol'ere flest og meg inkludert opplever å bli misforstått på ting man selv synes er helt innlysende - nettopp fordi en selv sitter med "hele sannheten", og derfor kan fylle ut eventuelle mangler i teksten med man selv vet. Mens den som leser det man har skrevet har kun de skrevne ord å forholde seg til.

Sånn er det bare.

Ha en fin dag:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...