Gå til innhold

Sover dere.......

Anbefalte innlegg

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Sant nok! Er noe ekstra med natten! Men, nå skal jeg fakisk gjøre et forsøk. God natt!

Drøm søtt, drøm søtt, i morgen er en annen dag med muligheter og beundring !

Skrevet

Sant nok! Er noe ekstra med natten! Men, nå skal jeg fakisk gjøre et forsøk. God natt!

Natta, søte deg!

Skrevet

Liker ikke snop. Men tar en for syns skyld og takker pent..

Hva gjør så du oppe på denne vanvittige tiden på døgnet?

Jeg må være helt utmattet for og sove, har netopp kommet inn fra 2 timers sykkeltur og er fortsatt ikke sliten... er litt stress det der :)

Tenkt litt på og starte en Fight Club, insomnia :P

sett den filmen? Fight club

Skrevet

Jeg må være helt utmattet for og sove, har netopp kommet inn fra 2 timers sykkeltur og er fortsatt ikke sliten... er litt stress det der :)

Tenkt litt på og starte en Fight Club, insomnia :P

sett den filmen? Fight club

Det er sikkert action og det liker jeg ikke noe særlig...

To timers sykkeltur! Da er du altfor gira til å sove. Aldri fysiske aktiviteter rett før leggetid, vet du!

Skrevet

Drøm søtt, drøm søtt, i morgen er en annen dag med muligheter og beundring !

Kanskje det! God natt til deg og. NU går jeg!

*vinker*

Skrevet

Nå har jeg sett ferdig en rimelig kjedelig film som nettopp gikk på tv3 så nå skal jeg krype til køys. Måtte bare innom dol for å sjekke om det var no action :)

Skrevet

Nå har jeg sett ferdig en rimelig kjedelig film som nettopp gikk på tv3 så nå skal jeg krype til køys. Måtte bare innom dol for å sjekke om det var no action :)

Irriterende å måtte se en kjedelig film, men jeg må likssom ha med meg slutten og, når jeg først er dum nok til å begynne!

Natta til deg og sov godt

Skrevet

Det er sikkert action og det liker jeg ikke noe særlig...

To timers sykkeltur! Da er du altfor gira til å sove. Aldri fysiske aktiviteter rett før leggetid, vet du!

Ikke bare action ;)

Jeg tror du ville like den..

Det er jo litt slossing da, men det hører med til handlingen i filmen egentlig..

vel..han KUNNE jo ha vært baker også for den saks skyld, men det er litt mere ekstremt at de sloss, selger vel mere..

Hadde vært gøy om de bakte og ikke sloss, tror det hadde vært artig og se på da også :P

Har lyst til og fortelle hva den handler om men da hadde jeg ødelagt poenget med filmen tror jeg..

"kaizer soze..."

Litt sånn at du går "Å ja, nå skjønner jeg.." på slutten.. :)

Vel.. er jo ikke en SUPER film, men er helt ok.

Hvorfor spiser du ikke godis? Jeg får ikke nok her.. men klarer og si nei da ;)

Mmhm, vet ikke helt, har så mye energi, tenkte at jeg kunne brenne litt på en sykkel tur.. får ikke sove av og bare ligge stille i timesvis heller, så bedre at jeg gjør noe når jeg først er våken synes jeg. Blir så kjedelig og bare ligge i senga ;)

Skrevet

Tror vi er litt mere på drama siden en action ;)

Skrevet

Ikke bare action ;)

Det er jo litt slossing da, men det hører med til handlingen i filmen egentlig..

vel..han KUNNE jo ha vært baker også for den saks skyld, men det er litt mere ekstremt at de sloss, selger vel mere..

Hadde vært gøy om de bakte og ikke sloss, tror det hadde vært artig og se på da også :P

Har lyst til og fortelle hva den handler om men da hadde jeg ødelagt poenget med filmen tror jeg..

"kaizer soze..."

Mmhm, vet ikke helt, har så mye energi, tenkte at jeg kunne brenne litt på en sykkel tur.. får ikke sove av og bare ligge stille i timesvis heller, så bedre at jeg gjør noe når jeg først er våken synes jeg. Blir så kjedelig og bare ligge i senga ;)

Litt action går an, men ikke filmer hvor hele handlingen er lagt opp til at alle skal sloss med absolutt alle.... Eller når meningen kun er å banne mest mulig uten å si ett fornuftig ord.

Liker thrillere best. Og jeg har verdens dårligste hukommelse når det gjelder filmer. Har en sønn som holder orden på slikt for meg. Han samler filmer som andre samler bøker.

Jeg liker ikke snop fordi jeg ikke er glad i søtt. Heller ikke potetgull, peanøtter etc, vil heller ha ordentlig mat å kose meg med.

Jeg kan heller ikke fordra å ligge i senga og bare kikke i taket eller ut i mørket. Det er til å bli gal av. Nei, da står jeg opp og ser en film, leser eller surfer på nettet.

Skrevet

Ikke bare action ;)

"kaizer soze..."

Da prøver jeg òg å finne senga!

*leter*

Godnatt til deg!

Skrevet

Litt action går an, men ikke filmer hvor hele handlingen er lagt opp til at alle skal sloss med absolutt alle.... Eller når meningen kun er å banne mest mulig uten å si ett fornuftig ord.

Liker thrillere best. Og jeg har verdens dårligste hukommelse når det gjelder filmer. Har en sønn som holder orden på slikt for meg. Han samler filmer som andre samler bøker.

Jeg liker ikke snop fordi jeg ikke er glad i søtt. Heller ikke potetgull, peanøtter etc, vil heller ha ordentlig mat å kose meg med.

Jeg kan heller ikke fordra å ligge i senga og bare kikke i taket eller ut i mørket. Det er til å bli gal av. Nei, da står jeg opp og ser en film, leser eller surfer på nettet.

"Clarice..." - nattsvermeren ;)

tror det er beste thrilleren jeg har sett, eller så var jeg så ung når jeg så den at den har festet seg litt..

Haisommer og Poltergeist har også festet seg på hodet, men det er vel mere grøssere ;)

Nattevakten !! dansk grøsser :)

*babbler jeg*..

Nei, jeg er enig med deg, det blir jeg ganske lei av også, er ikke slossingen og skytingen jeg liker ved filmer, handlingen er mye mere viktig..

Men litt "action" passer inn, sånn som Saveing Privat Ryan, det hadde vel ikke helt vært den samme filmen, ikke like rørende hvis folk ikke ble skutt :(

Jeg lever meg så veldig inn i filmene jeg ser, blir så rørt iblandt... spessielt når det kommer til mennesker som offrer seg for andre.

Da... er det godt og felle en tåre synes jeg. Blir litt sånn at man føler seg mere menneskelig når man gjør det. At man merker at man har sympati og ikke vil at de skal dø.. kanskje spessielt når man aldri gråter ellers? vet ikke.

Undrer litt på om dette er helt forskjellig blandt kjønnene, at jenter blir mere rørt av vakker romantik, mens gutter blir mere rørt av store handlinger.

Tror du jeg er inne på noe her? eller er det bare tull, kanskje det bare er veldig personlig..

Er ganske glad, for at det er så mye god fortelling i nye filmer nå til dags, så mange gode historier, for ikke nevne serier også.

80-90'åras bang bang og store smeller hvor biler eksploderer er heldigvis over.. tror jeg :)

Skrevet

Da prøver jeg òg å finne senga!

*leter*

Godnatt til deg!

Okay, natta.. da blir jeg sittende her alene ;)

Men.. SOV GODT!!! alt vel til deg og dine :)

Skrevet

Godt brukt og så ligger de så tett sammen. Ser ut som de koser seg og ihvertfall DE sover godt....

hihi, jeg stabblet dem sammen litt.

Minn meg på og vaske gulvet ;)

Skrevet

Nei, jeg skjønner meg ikke på potetgull her jeg heller.. uff.. :)

Skrevet

hihi, jeg stabblet dem sammen litt.

Minn meg på og vaske gulvet ;)

sukk..

Skrevet

"Clarice..." - nattsvermeren ;)

tror det er beste thrilleren jeg har sett, eller så var jeg så ung når jeg så den at den har festet seg litt..

Haisommer og Poltergeist har også festet seg på hodet, men det er vel mere grøssere ;)

Nattevakten !! dansk grøsser :)

*babbler jeg*..

Nei, jeg er enig med deg, det blir jeg ganske lei av også, er ikke slossingen og skytingen jeg liker ved filmer, handlingen er mye mere viktig..

Men litt "action" passer inn, sånn som Saveing Privat Ryan, det hadde vel ikke helt vært den samme filmen, ikke like rørende hvis folk ikke ble skutt :(

Jeg lever meg så veldig inn i filmene jeg ser, blir så rørt iblandt... spessielt når det kommer til mennesker som offrer seg for andre.

Da... er det godt og felle en tåre synes jeg. Blir litt sånn at man føler seg mere menneskelig når man gjør det. At man merker at man har sympati og ikke vil at de skal dø.. kanskje spessielt når man aldri gråter ellers? vet ikke.

Undrer litt på om dette er helt forskjellig blandt kjønnene, at jenter blir mere rørt av vakker romantik, mens gutter blir mere rørt av store handlinger.

Tror du jeg er inne på noe her? eller er det bare tull, kanskje det bare er veldig personlig..

Er ganske glad, for at det er så mye god fortelling i nye filmer nå til dags, så mange gode historier, for ikke nevne serier også.

80-90'åras bang bang og store smeller hvor biler eksploderer er heldigvis over.. tror jeg :)

Jeg likte alle de filmene du nevnte, Har sett alle med doktor Hannibal Lecter... Nifse, men utrolig fasinerende.

Det er ikke så ofte jeg gråter av filmer, men da jeg så The Champ, rant tårene i en flodbølge...

Liker ikke så godt romantiske filmer, men hvis de er engelske og fremstiller det forrige århundre, da digger jeg vilt og uhemmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...