Gå til innhold

Hva skal du idag?

Gjest streker paa veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte de 2 andre gangene jeg har gjort dette, gøy og høre hva alle skal farte rundt med om dagen :)

Så hva skal du gjøre idag?

Selv har jeg ikke en anelse om hva jeg skal gjøre, tror jeg kommer til og sove bort meste parten av dagen... men våkner vel opp uttpå formiddagen og får se om jeg finner på noe..

Skrevet

Sukk.. jeg får ikke sove jeg. Vet ikke om du leste innlegg i går, men jeg (er sykemeldt/tidlig permisjon) må dra til jobben og hente en blomst jeg leverte i går.

Faren til et barn i barnehagen døde i går, og som det medmenneske jeg er dro jeg og kjøpte en blomst til moren som jeg leverte i bhg. Litt etter fikk jeg tlf fra kontoret om at jeg ikke fikk lov å levere den via barnehagen da det var deres jobb - og jeg må i dag traske bort og hente den igjen.

Trist og sykt! Så mye for å ha medfølelse for andre!

Skrevet

Har du hørt om noe som heter jobb? Skjønner ikke hvordan du har mulighet til å leve et slik liv du beskriver.

Hvem finansierer et slikt liv?

Skrevet

Har du hørt om noe som heter jobb? Skjønner ikke hvordan du har mulighet til å leve et slik liv du beskriver.

Hei!

jeg er syk, så jobber ikke for tiden.. og har problemer med og sove, har ikke fått sove ENDA.. så er ikke så lett ;)

Skrevet

Sukk.. jeg får ikke sove jeg. Vet ikke om du leste innlegg i går, men jeg (er sykemeldt/tidlig permisjon) må dra til jobben og hente en blomst jeg leverte i går.

Faren til et barn i barnehagen døde i går, og som det medmenneske jeg er dro jeg og kjøpte en blomst til moren som jeg leverte i bhg. Litt etter fikk jeg tlf fra kontoret om at jeg ikke fikk lov å levere den via barnehagen da det var deres jobb - og jeg må i dag traske bort og hente den igjen.

Trist og sykt! Så mye for å ha medfølelse for andre!

Så kjempe trist, men du prøvde i allefall !

Skrevet

Det er ikke det at jeg liker eller vil sove på dagen, og være våken om natten, skulle gjerne klart og holde stabil døgnrytme jeg.

Det er ganske hardt og rette opp døgnrytmen når man ikke får sove på kvelden. Sånn som jeg vanligvis klarer det er og holde meg våken i rundt 26-28 timer for og "rette" det opp, og det er ganske så slitsomt, og tærer på kroppen endel, så det er ikke alltid jeg orker det. Også holder det kanskje bare noen få dager :(

Skrevet

Jeg tok en titt på 100 nyeste, og det ser ut til at du har vært oppe hele natta.

Du bør gå aktiv inn for å snu døgnet igjen. Den enkleste måten å gjøre det på er å ikke gå og legge seg nå. Prøv å holde deg våken i dag, og så heller legge deg tidlig i kveld.

Skrevet

Jeg tok en titt på 100 nyeste, og det ser ut til at du har vært oppe hele natta.

Du bør gå aktiv inn for å snu døgnet igjen. Den enkleste måten å gjøre det på er å ikke gå og legge seg nå. Prøv å holde deg våken i dag, og så heller legge deg tidlig i kveld.

Ja, vet, men orker ikke helt idag.. svimmel og greier, vært våken for lenge allerede, orker ikke 12 timer til akuratt idag, får så dundrandes hode pine. gjorde det i helgen, ganske slitsomt og gjøre det flere ganger i uka. Noen timer til nå så blir jeg vel trøtt nok håper jeg.

Skrevet

Jeg skal jobbe, og så skal jeg følge datteren min på danseskole.

Etter det blir det enten TV eller dol. Ikke mer noe spensig enn det.

Skrevet

Ja, vet, men orker ikke helt idag.. svimmel og greier, vært våken for lenge allerede, orker ikke 12 timer til akuratt idag, får så dundrandes hode pine. gjorde det i helgen, ganske slitsomt og gjøre det flere ganger i uka. Noen timer til nå så blir jeg vel trøtt nok håper jeg.

Er du student kanskje? :)

Skrevet

I dag er det planløst -også på jobb - men har endel å gjøre likevel. Skal lage noe middag av ytrefilet av svin.

Skrevet

På jobb skal jeg levere fra meg et tilbud samt ha et spennende møte, som jeg gleder meg litt til.

Etter jobb blir det å hente på sfo, hjem til ferdig middag (jippie), leksehjelping, også har jeg en plan om å få vasket sengetøy (gjesp). Blir forhåpentlig en tur ut å gå sammen med ei venninne.

Deretter sofa, med armkrok og kveldskos :)

Skrevet

I dag har jeg fri :-)

Jeg sto opp kl 6:30 med ungene, spiste frokost og gjorde dem klar for barnehagen. Leverte de i 8-tiden.

Nå sitter jeg å ser på frokost-tv, og doler litt.

Planen ellers er å gjøre en del husarbeid, for nå har det hopet seg opp her.

Også tenkte jeg meg en tur ut for å kjøpe en krane til å ha på vasken på do, for den vi har er så dårlig.

Hadde også tenkt å fikse litt på bilen, men siden det regner sånn, tror jeg at jeg utsetter det.

Og så blir det å hente ungene igjen og lage og spise middag.

Når barne-tv begynner stikker jeg avgårde for å gå på kino med ei venninne, mens min mann får ta leggingen av de søte små.

Skrevet

I dag har jeg så langt kjørt jentene til barnehage og skole. Lillebror sitter og koser seg med brødskivene sine. Snart skal han sove. Da skal jeg vaske litt klær og rydde litt.

Litt senere er vi invitert over til en nabo på kaffe. Blir vel der til lillebror skal sove igjen.

Så kommer mellomsøster hjem fra barnehagen (hun får skyss av en annen nabo i dag), og så skal vi spise middag.

I kveld kommer pappa'n hjem, og jeg skal på foreldremøte i barnehagen.

Regner med jeg kommer til å legge meg ikke så lenge etter at jeg kommer hjem derfra.

Pappa'n skal styre og ordne seg til han skal på jakt i morgen...

Skrevet

Stod opp klokka 6:30 for å laga frokost og matpakker til ungene.

Har gått en tur med 8 småtroll til skolen og skal bare late meg frem til 10:30.

Da skal jeg til legen med den eldste jenta mi.

Så skal jeg hente de 3 andre og gå på pizzaresturante.

(har ikke gidda til å lage middag i dag,stor middag i går og komlemiddag i morgen)

Så bærer det av sted til rideskolen , hvor den eldste jenta mi har kjøpt en andelshest.

Der blir vi til i kveld en gang..

Innimellom Dolingen her leter jeg etter den ene rotta.

Har lokka med alt men hun nekter å vise seg ;o)

Hilsen

Skrevet

Jeg har fri fra jobb hver onsdag, så idag koser toåringen og jeg oss hjemme. Akkurat nå sitter hun på databordet og smører armene mine med håndkrem...

Vi har nettopp kjørt storesøstrene til skolen og henter dem om et par timers tid (kort dag idag).

Er jeg heldig får minsten og jeg oss en liten lur på sofaen mens storesøstrene leker (den ene skal ha besøk av en venninne).

Jeg skal legge sammen klær og rydde litt. Til middag blir det kanskje pannekaker med blåbærsylte og bacon?

Etter middag skal jeg på møte for å planlegge en stor tilstelning som skal skje i byen vår om tre uker :-)

kakki1365380609
Skrevet

Jeg sto opp syv med alle tre ungene og fikk de to største avgårde til skolen, fulgt av faren. Så har lillemor og jeg spist frokost. Skal gjøre husarbeid og når hun sover skal jeg gjøre lekser. Hente på sfo senere, lage middag og når pappaen kommer hjem løper jeg ut døren for å nå kveldskurset mitt :o) Skulle også vært på butikken men med regn og lite penger frister det ikke.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Først skal jeg jobbe til rett etter 1600.

Da skal jeg rett til tannlegen for å bytte en plumbe som har begynt å løsne (gruer meg skikkelig, hater tannleger).

Så skal jeg hjem å spise middag, regner med at sambo har gjort klar maten etter at han har hentet i barnehagen.

Så blir det litt kos og lek med snart 5-åringen. Før det er legge tid ved ved 20-tida.

Da skal jeg kjøre eldstemann på trening, og under treningstida skal jeg selv få trent en times tid. Før eldstemann skal hentes på trening.

Da blir det en tur i dusjen, slappe av litt foran tv før det blir å krype til sengs.

Vaskemaskina må settes på før jeg drar på trening, så klærne kan henges opp når jeg kommer derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...