Gå til innhold

Hva skal du idag?

Gjest streker paa veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det at jeg liker eller vil sove på dagen, og være våken om natten, skulle gjerne klart og holde stabil døgnrytme jeg.

Det er ganske hardt og rette opp døgnrytmen når man ikke får sove på kvelden. Sånn som jeg vanligvis klarer det er og holde meg våken i rundt 26-28 timer for og "rette" det opp, og det er ganske så slitsomt, og tærer på kroppen endel, så det er ikke alltid jeg orker det. Også holder det kanskje bare noen få dager :(

I stedet for å holde deg våken ekstra lenge, ville jeg stått tidligere opp. Jeg skjønner at det er vondt å stå opp klokka 13 hvis du sovnet 0830, men da får du sove til kvelden igjen.

Sykepleieroppskriften det der :o)

Skrevet

Sukk.. jeg får ikke sove jeg. Vet ikke om du leste innlegg i går, men jeg (er sykemeldt/tidlig permisjon) må dra til jobben og hente en blomst jeg leverte i går.

Faren til et barn i barnehagen døde i går, og som det medmenneske jeg er dro jeg og kjøpte en blomst til moren som jeg leverte i bhg. Litt etter fikk jeg tlf fra kontoret om at jeg ikke fikk lov å levere den via barnehagen da det var deres jobb - og jeg må i dag traske bort og hente den igjen.

Trist og sykt! Så mye for å ha medfølelse for andre!

Nå høres du veldig selvmedliden ut...

Skrevet

Nå skal jeg følge min datter til helsesøster for å få vaksine. Det er noe hun kvier seg veldig til.

Så bærer det rett på jobb, litt for sen, men godt. Jobbe til seks.

Da henter mutter meg og vi skal på handletur. Må fylle frysen før lønningsposen blir tom igjen.

Skrevet

Jeg skal på skolen, og når jeg kommer hjem skal sambo ha lagd middag :)

Ellers er onsdag støvsugedag, så jeg skal støvsuge. Og så må jeg vaske klær.

Ellers blir det titting på simpsons, south park, family guy eller american dad. Litt nerding. Og muligens litt x-box spilling.

Skrevet

Stod opp kl 7, fikk ungene avgårde til skolen, så satt jeg meg ned med regnskapet.....som vanlig litt på etterskudd, men begynner å bli ajour nå.

Kl 12 har jeg et møte i byen med en av artistene mine, vi skal spise lunch og diskutere programmet til våren.

Kl 15 kommer minsten hjem, så da blir det middag før vi må handle litt og hente eldstemann som dro rett på trening etter skolen.

Så går det vel i ett med lekser og sånt til det er leggetid.

Forhåpentligvis får jeg meg en treningsøkt i løpet av kvelden også.

Har så mye mer som skulle vært gjort, døgnet kunne godt ha hatt litt flere timer....

Skrevet

Skal være på jobb frem til halv fire. Hente to barn i barnehagen, hjem til tredjemann som er skolegutt, lage middag, spise middag, ut og leke litt med ungene hvis ikke det høljer ned, spise kveldsmat, legge unger, lese bok, legge meg :-)

Skrevet

Ja, vet, men orker ikke helt idag.. svimmel og greier, vært våken for lenge allerede, orker ikke 12 timer til akuratt idag, får så dundrandes hode pine. gjorde det i helgen, ganske slitsomt og gjøre det flere ganger i uka. Noen timer til nå så blir jeg vel trøtt nok håper jeg.

Ok, du skal slippe i dag, siden du spør så pent ;-)

Men når du får snudd deg tilbake, så sørg for at du beholder riktig døgnrytme. Ikke tillat deg å bli nattmenneske igjen.

Skrevet

Nå har jeg nettopp dratt meg ut av senga. Må en tur på butikken å handle litt, vaske noen klær, ta takst på bilen (har kræsja bilen...), snakke med forsikringsselskapet og sikkert myyye mer å gjøre utover dagen... Skal prøve å jobbe noen timer også.

Skrevet

Jeg skal dusje snart,og så skal jeg til legen for å sjekke om hvordan det går med den lille som er i magen.

Så er det å se på Oprah,hente hun som skal bli storesøster fra barnehagen.

Så skal jeg lage mat,etter at vi har spist den skal vi se om vi finner en ny sofa som mamma vil kjøpe til oss.

Etter det så er det mating og legging av storesøster.

Så blir det tv titting på tvn.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Etter jobben skal jeg til frisøren.

I kveld skal jeg øve på samfunnsfagprøve sammen med sønnen min.

Ganske interesant og lærerikt for meg og det faktisk:)

Skrevet

1. Sitte og sløve med surfing enda en stund

2. Kjøre skolebuss

3. Hjelpe ungene med leksene

4. Spasere dagens tur

5. Lage middag

6. Kjøre ungene på onsdagstrening

7. Være hjemme resten av kvelden

8. Legge meg i 23 tida

Skrevet

Akkurat nå (ganske snart iallefall) skal jeg rydde ut fra et kjøkkenskap og inn i et splitter nytt skap som står i stua. Der skal vi ha fat, blomstervaser, noen vinglass kanskje...

Etter det skal jeg henge opp en omgang med klær, så gå en tur ut, kanskje dra på epleslang og gi eplene til hestene eller noe sånt?

Skrevet

Jeg stod opp for en time siden etter å ha sovnet veldig sent inatt. Etterpå skal jeg en tur på skolen, så skal jeg lese litt tenker jeg. Ikke veldig spennende.

Skrevet

Jeg skal på arbeidskontoret og skrive ut søknad. Så skal jeg levere den personlig. Så skal jeg ringe og be om å få tilsendt skattekort.

Etter det blir det middag, ingen videre planer utover det...

Skrevet

Jeg har det månedlige, så jeg skal være hjemme i hele dag og gjøre ingenting.

Har proppet meg full av smertestillende, som ikke hjelper en dritt og sitter nå her og skriver med varmeflaske på magen.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Ok, du skal slippe i dag, siden du spør så pent ;-)

Men når du får snudd deg tilbake, så sørg for at du beholder riktig døgnrytme. Ikke tillat deg å bli nattmenneske igjen.

Skal gjøre mitt beste :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...