Gå til innhold

Jeg vil ha nye gardiner på stua - tips?

Anbefalte innlegg

Det kommer jo veldig an på gardintypen, hvor store vinduene er og alt sånt. Våre svarte gardiner er tynne og lette, i tillegg er vinduet gigantisk så gardinene blir bare en liten del av det hele.

Vi har vinduer i helt normal størrelse, så da blir det litt annerledes med sorte gardiner hos oss...

Fortsetter under...

Jeg har disse:

http://www.kid.no/Kid/Product/AcProduct.aspx?PageId=4&AcpId=70680

Akkurat nå har jeg både røde og hvite hengende oppe. Men det jeg ville si, var at de finnes i svart også. Og de er ganske gjennomskinnelige.

Kjempefine!

*løper til Kid*

Har lyse vegger, sofaen er grå/lys brun. Bord og div er i mørkt tre. Og for første gang har jeg "farge" på gardinene. De er nå helt røde. Sammen med røde puter og en liten rød duk, er det faktisk ganske fint. Men jeg har alltid holdt meg til lyse gardiner tidligere.

Høres fint ut!

Hadde sofaen min vært ensfarga kunne jeg ha "skeia ut" litt ;-) Føler jeg må holde meg til gardiner i en nøytral farge pga stripene i sofaen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...