Gjest Slitne øyne Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg lurer på hvilke kriterier som skal til for å få dekket operasjon av tunge øyelokk på trygdekassen. Hvem er det så som tar operasjonen, er det plastikkirurg eller en vanlig kirurg. Blir det i såfall greie resultat om en ikke plastikkirurg utfører operasjonen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Var øyelege som utførte på meg. Ikke vanskelig å få det dekket synes jeg. Fikk henvisning til øyelege av fastlegen.Kjempegodt fornøyd er jeg. Dette var i Oslo og flere jeg kjenner har vært der og er like godt fornøyd. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Det må vel hemme synet for at du skal få det dekket. Altså ikke bare være kosmetisk betinget. 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Her i vårt distrikt er det iallefall veldig lett å få. Ta kontakt med din fastlege, så bør han videresende deg til en øynelege, som igjen henviser deg til et sykehus som tar denne operasjonen. Hele 4 venninner av meg ( i 30 åra) tok denne operasjonen ifjor. De har blitt så fine så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.