Gå til innhold

Tunge øyelokk

Anbefalte innlegg

Gjest Slitne øyne
Skrevet

Jeg lurer på hvilke kriterier som skal til for å få dekket operasjon av tunge øyelokk på trygdekassen.

Hvem er det så som tar operasjonen, er det plastikkirurg eller en vanlig kirurg. Blir det i såfall greie resultat om en ikke plastikkirurg utfører operasjonen.

Skrevet

Var øyelege som utførte på meg. Ikke vanskelig å få det dekket synes jeg. Fikk henvisning til øyelege av fastlegen.Kjempegodt fornøyd er jeg. Dette var i Oslo og flere jeg kjenner har vært der og er like godt fornøyd.

Skrevet

Det må vel hemme synet for at du skal få det dekket. Altså ikke bare være kosmetisk betinget.

Gjest telemarkingen
Skrevet

Her i vårt distrikt er det iallefall veldig lett å få.

Ta kontakt med din fastlege, så bør han videresende deg til en øynelege, som igjen henviser deg til et sykehus som tar denne operasjonen.

Hele 4 venninner av meg ( i 30 åra) tok denne operasjonen ifjor. De har blitt så fine så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...