Gå til innhold

År med intens pro-islamistisk propaganda har virket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo fan til skam at vi har stelt oss slik.

På en eller annen måte har media klart å få folk til å ta parti for Israels dødsfiender, de middelalderske kvinneskjenderne, de undertrykkende voldsapene, de patriarkalske machogrisene..i det hele tatt, islamistene.

Og vi sitter igjen med alle muslimene som gjør som de vil, truer hvem de vil, dreper hvem de vil.........Som i tillegg hater alt det nordmenn står for. Festlig!

Skrevet

Yes, for ikke å snakke om danskene http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article702707.ece

som tydligvis i langt større grad enn nordmenn ser ut til å være i stand til å fatte hvordan det år etter år er å leve med islamittisk terror rundt husveggene.

Noebn annen forklaring enn forskjell i pressene venstrevriddhet kan vanskelig finnes.

Er så enig så enig!

Når man ser på nyhetene om midt-østen skulle man nesten tro vi bodde i et muslimsk land.

Og det er vel ikke lenge til vi gjør, spør du meg!

*grøss*

Skrevet

Er så enig så enig!

Når man ser på nyhetene om midt-østen skulle man nesten tro vi bodde i et muslimsk land.

Og det er vel ikke lenge til vi gjør, spør du meg!

*grøss*

dDet er kanskje for å forberede seg mentalt på Sharia-staten Norge i 2100 at vi ser denne holdningsendringen?

Skrevet

Og vi sitter igjen med alle muslimene som gjør som de vil, truer hvem de vil, dreper hvem de vil.........Som i tillegg hater alt det nordmenn står for. Festlig!

Nordmenn og svensker er så konfliksky i sin kultur at det er korrekt å skjelve når andre snakker høyt. Korrekt å fare sammen i gråt når noen anklager. Løpe til med fortvilte beklagelser på andres vegne. Av frykt for konflikter. Rushdie- demonstrasjonen for 15 år siden lammet både media og politikere til beinet.

Jøder er et unntak.

Skrevet

dDet er kanskje for å forberede seg mentalt på Sharia-staten Norge i 2100 at vi ser denne holdningsendringen?

Ja, jeg grøsser langt inne i sjelen.....

Jeg husker tilogmed når omveltningen skjedde. Fra å være israelsvenner til å bli muslimvenner og det begynte faktisk med skarp kritikk fra humanistbevegelsen!

Fordi de fleste kristne støttet Israel, så mente humanistene at Norge var altfor jødevennlig på bekostning av andre mennesker (muslimer)....

Skrevet

Nordmenn og svensker er så konfliksky i sin kultur at det er korrekt å skjelve når andre snakker høyt. Korrekt å fare sammen i gråt når noen anklager. Løpe til med fortvilte beklagelser på andres vegne. Av frykt for konflikter. Rushdie- demonstrasjonen for 15 år siden lammet både media og politikere til beinet.

Jøder er et unntak.

Det var faktisk humanistbevegelsen som begynte denne farsotten. I motsetning til kristne som støttet Israel skulle de støtte alle andre (muslimer).

Skrevet

Det var faktisk humanistbevegelsen som begynte denne farsotten. I motsetning til kristne som støttet Israel skulle de støtte alle andre (muslimer).

Støtte den ene for å ramme den andre. Festlig. Men slik er det sikkert. Et altenativ til konflikt; indirekte konflikt, slipper å tre inn sjøl, sette dem opp mot hverandre.

Egypt, Libanon og Syria støtter stymperne for å skaffe seg selv fordeler uten å tre direkte inn. Jødene skal vekk, men jeg tør ikke fjerne dem. USA er troende til å feie en agressor av banen for å beskytte oljestrømmen. Israel er troende til å A-bombe Teheran eller Damaskus.

Skrevet

Støtte den ene for å ramme den andre. Festlig. Men slik er det sikkert. Et altenativ til konflikt; indirekte konflikt, slipper å tre inn sjøl, sette dem opp mot hverandre.

Egypt, Libanon og Syria støtter stymperne for å skaffe seg selv fordeler uten å tre direkte inn. Jødene skal vekk, men jeg tør ikke fjerne dem. USA er troende til å feie en agressor av banen for å beskytte oljestrømmen. Israel er troende til å A-bombe Teheran eller Damaskus.

Selv har jeg ikke tro på vold, men jeg har heller ikke særlig tro på de mennesker som går inn for å megle, når alle forsøker å me(g)le sin egen kake.

Ville ikke trodd på meg selv engang fordi jeg er farget av den ene siden. Men å slippe en A-bombe over fienden, er vel heller ikke løsningen.

Skrevet

Selv har jeg ikke tro på vold, men jeg har heller ikke særlig tro på de mennesker som går inn for å megle, når alle forsøker å me(g)le sin egen kake.

Ville ikke trodd på meg selv engang fordi jeg er farget av den ene siden. Men å slippe en A-bombe over fienden, er vel heller ikke løsningen.

Enkelte kulturer er bare ute etter å mele sin egen kake på bekostning av andre. Det medfører ære å være sleip og storforlangende, manipulerende overfor svake og dumme. Det er smart å lure og manipulere andre.

Å gjøre det bra på ærlig vis er ikke så bra, men dumt og tungvint.

Skrevet

Enkelte kulturer er bare ute etter å mele sin egen kake på bekostning av andre. Det medfører ære å være sleip og storforlangende, manipulerende overfor svake og dumme. Det er smart å lure og manipulere andre.

Ja, det er en fantastisk merkelig verden vi lever i. Maktsyke mennesker blir hyllet som guder, de grådige som innovative, uærlighet som den høyeste moral!

Og sperrer inne alle sine gale for å overbevise folk om at de selv er kloke! sitat av Dostojevskij

Skrevet

Nå nører de opp for enda mer jødehat på nyhetene. Akkurat som bestilt for muslimer.

Skrevet

Nå nører de opp for enda mer jødehat på nyhetene. Akkurat som bestilt for muslimer.

Det blir mer og mer motbydelig. Morbid interessant, men ambassadøren er smartere enn vi tror, det begynner å demre hva hun vil.

Skrevet

Det blir mer og mer motbydelig. Morbid interessant, men ambassadøren er smartere enn vi tror, det begynner å demre hva hun vil.

Og det er? Nøre opp mer jødehat eller å vekke det norske folk?

Skrevet

Og det er? Nøre opp mer jødehat eller å vekke det norske folk?

Eskponere hatet som likevel er der. Dobbeltmoralen og sympatiene / antipatiene som sniker seg langs vegga.

Det spiller neppe noen rolle hva hun sier, det blir tatt ille opp likevel. Er hun tøff, så er hun frekk, hvis hun ber om sympati, så er hun patetisk. Same shit, different wrapping.

Skrevet

"Avisen, Yedioth Aharonot, forteller videre at statsminister Jens Stoltenberg irettesatte ambassadør Miryam Shomrat etter at hun kritiserte kongehuset for ikke å ha stilt opp for den jødiske menigheten etter skyteepisoden mot synagogen i Oslo."

Jeg kan opplyse at monarkene er mer opptatt av å feire Pakistans nasjonaldag.

Skrevet

Isreal har inngått fred med både Jordan og Egypt for over 30 år siden som har holdt. De har forgjeves forsøkt det samme med Palestinerene.

De vil ikek ha fred og da er det lite annet Israel kan gjøre enn å slå tilbake, og å bekjempe statsterroristene.

"Har i årrekke forsøkt å slutte fred med palestinerne". Hvordan har de forsøkt det? Med å si "kan dere ikke for faen være fornøyd at dere ikke har deres eget land"...? Er muren de bygger et eksempel på denne viljen til å slutte fred?

Man må være fullstendig blind for å ikke se at Israel har svin så det holder på skogen når det gjelder palestinerne, og stokk dum for å ensidig ta side med Israel i denne konflikten. Like stokk dumme som dem som ensidig støtter palestinere, inkludert deres terrorhandlinger.

Som sagt. Jeg ser begge sider, jeg støtter ikke ensidig palestinerne. Som visse andre støtter staten Israel i alt den foretar seg. Noen av oss evner å kritisere begge sider. Andre mangler den evnen. Og denne tråden gjør meg såpass kvalm at jeg sier takk for meg med dette.

Skrevet

"Har i årrekke forsøkt å slutte fred med palestinerne". Hvordan har de forsøkt det? Med å si "kan dere ikke for faen være fornøyd at dere ikke har deres eget land"...? Er muren de bygger et eksempel på denne viljen til å slutte fred?

Man må være fullstendig blind for å ikke se at Israel har svin så det holder på skogen når det gjelder palestinerne, og stokk dum for å ensidig ta side med Israel i denne konflikten. Like stokk dumme som dem som ensidig støtter palestinere, inkludert deres terrorhandlinger.

Som sagt. Jeg ser begge sider, jeg støtter ikke ensidig palestinerne. Som visse andre støtter staten Israel i alt den foretar seg. Noen av oss evner å kritisere begge sider. Andre mangler den evnen. Og denne tråden gjør meg såpass kvalm at jeg sier takk for meg med dette.

Ja, takk for deg med ditt selvmotsigende tøv og manglende kunnskaper.

Israel aldri gjort noe for å få fred? Sanneheten er at de aldri har gjort annet. Aldri hørt om Oslo-Avtalen som sedvanlig gikk i vasken grunnnet palestinsk terrorisme mot jødiske skolebarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...