Gå til innhold

Rundovn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en god gammeldags rundovn i stua mi.Se på linken http://www.antikke-vedovner.no/ovner.htm# så skjønner du hva jeg mener .

Men jeg vil helst hatt en ny og kan ikke finne noe tilsvarende hos de vanlige ovnsprodusentene.Noen som vet om det lages slike idag eller om det bare er gamle antikke ovner i salg?

Må legge til at jeg har en lignende på kjøkkenet mitt som er nesten 100 år gammel,men har mest lyst på ny i stua.

Anyone??

Skrevet

Ja, de lager fortsatt den typen du har bilde av der (selv om jeg ikke vet om du får den helt lik). En bekjent av meg satt for få år siden inn to nye gamle ovner i huset sitt. Prøv Jøtul.

Skrevet

Ja, de lager fortsatt den typen du har bilde av der (selv om jeg ikke vet om du får den helt lik). En bekjent av meg satt for få år siden inn to nye gamle ovner i huset sitt. Prøv Jøtul.

Har sent mail til både jøtul og ulefos-men de drøyer med å svare.Men jeg får nytt håp nå siden du vet om noen som har fått ny "gammel"ovn :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tror en av mine lykkeligste dager var da jeg endelig fikk kasta ut min ovn av samme typen. :-)

Skrevet

Tror en av mine lykkeligste dager var da jeg endelig fikk kasta ut min ovn av samme typen. :-)

Ikke si det da;-)

Jeg har en etasjeovn-omtrent lik på kjøkkenet og den er flott og varmer fantastisk-men jeg vil nå ha en til som skal være ny!! ikke hundre år:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...