Gå til innhold

JAAAAAA!!!!!!!!!!!!! To blå i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Phoebe

Jeg kan ikke tro det....., det går ikke ann!!!! Jeg som har kjent så mye premenstruelle symptomer! Jeg var allerede nesten ferdig å sørge over enda et mislykket forsøk. Men da mensen uteble i går bestemte vi oss for å ta en test i dag morges. Og gjett:

JEG FIKK TO BLÅ!!!!!!!

Det er for godt til å være sant! Jeg har allerede tatt to tester, men begge er positive, så jeg er faktisk gravid! ENDELIG!

Ønsker alle andre her inne lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24757-jaaaaaa-to-bl%C3%A5-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

GRATULERER!

Så herlig at det ble to blå. Har fulgt med på innlegg her ei stund nå, og måtte bare svare! Kos deg, Phoebe, og lykke til.

Selv venter vi i spenning til neste lørdag, da skal jeg ta testen. Tida går så grusomt sakte. Skjønner godt de som tester litt før, men skal prøve å la være.

Lykke til dere andre også!

dina71

Gjest Phoebe

Vil bare gratulere og ønske deg lykke til med de to blå og med svangerskapet.Dette går bra skal du se.Testet selv torsdag og fikk to blå.Skulle først testet i dag men jeg juksa.Tok selvfølgelig den offisielle i dag sånn for sikkerhetsskyld.

Hilsen

Gratulerer til deg også Ayla2. Vi er jammen heldige som opplever å lykkes!

Regner med å se deg på forum for gravide også i fremtiden?

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...