Gå til innhold

JAAAAAA!!!!!!!!!!!!! To blå i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Phoebe
Skrevet

Jeg kan ikke tro det....., det går ikke ann!!!! Jeg som har kjent så mye premenstruelle symptomer! Jeg var allerede nesten ferdig å sørge over enda et mislykket forsøk. Men da mensen uteble i går bestemte vi oss for å ta en test i dag morges. Og gjett:

JEG FIKK TO BLÅ!!!!!!!

Det er for godt til å være sant! Jeg har allerede tatt to tester, men begge er positive, så jeg er faktisk gravid! ENDELIG!

Ønsker alle andre her inne lykke til!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye.

Kos dere i tiden som kommer.

Stor klem fra

Skrevet

Jaaaaa. det var det jeg visste ! GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE !

Gjest jannej
Skrevet

Gratulerer kjempemasse. Kos dere med magen fremover.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

100.000 gratulasjoner, Phoebe !!!

Lykke til - begge to !!!

Vennlig hilsen

Skrevet

Vil bare gratulere og ønske deg lykke til med de to blå og med svangerskapet.Dette går bra skal du se.Testet selv torsdag og fikk to blå.Skulle først testet i dag men jeg juksa.Tok selvfølgelig den offisielle i dag sånn for sikkerhetsskyld.

Hilsen

Skrevet

Det var jo det jeg sa, ikke sant - du kan være gravid uten symptomer eller med mensmensmurringer. Gratulerer og lykke til!

Skrevet

GRATULERER!

Så herlig at det ble to blå. Har fulgt med på innlegg her ei stund nå, og måtte bare svare! Kos deg, Phoebe, og lykke til.

Selv venter vi i spenning til neste lørdag, da skal jeg ta testen. Tida går så grusomt sakte. Skjønner godt de som tester litt før, men skal prøve å la være.

Lykke til dere andre også!

dina71

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg hadde (og har litt fortsatt)mye mensmurringer,og var sikker på at løpet var kjørt.Men så feil kan vi ta-jaggu blir det ikke baby på oss begge til jul.FLOTT!!

Stor klem

Gjest Phoebe
Skrevet

Vil bare gratulere og ønske deg lykke til med de to blå og med svangerskapet.Dette går bra skal du se.Testet selv torsdag og fikk to blå.Skulle først testet i dag men jeg juksa.Tok selvfølgelig den offisielle i dag sånn for sikkerhetsskyld.

Hilsen

Gratulerer til deg også Ayla2. Vi er jammen heldige som opplever å lykkes!

Regner med å se deg på forum for gravide også i fremtiden?

Klem fra

Gjest Phoebe
Skrevet

Kjære alle dere som er så snille å gratulere meg/oss! Tusen takk!!!! Jeg vil nok bli å se i dette forumet i fremtiden også og krysser fingrer for at flere må lykkes i nær fremtid.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så enormt masse!

Håper snart å få oppleve denne følelsene selv....

Stor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Jeg har fulgt deg spesielt, fordi du har delt dine tanker og opplevelser med oss hele veien, du bare MÅTTE lykkes!

Julepresang? I såfall garantert årets beste! Lykke til videre!

Klemmer fra,

Gjest Kornblomst
Skrevet

Så deilig å høre ! Har fulgt med deg i noen uker nå, og vært veldig spent !

Lykke til Phoebe ! Du må love å gi litt status også frem over - kanskje er det 2 på gang ??

Klem

Skrevet

Å så utrolig hyggelig!!!!

Der kan du se, aldri må vi gi opp, plutselig så er den der!!!

Hurra hurra hurra!

Skrevet

Gratulerer så mye Phoebe!!! Dette er kjempeflotte nyheter å høre :o) Kos deg videre med voksende mage.

Mange klemmer fra

Skrevet

Gratulerer phoebe - flott å høre. Ta vare på deg selv og den voksende mage!

Skrevet

Gratulerer så mye, dette var helt utrolig flott.

Vi snakkes i desemberklubben.

KLem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...