Gå til innhold

Hjeeelp - å finne utklipp /animasjoner/karikaturer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe sted jeg kan hente sånt på nettet? leter og leter, men finner ikke...

Skal lage en invitasjon, men finner jo ikke en eneste dekorasjon som rammer - ballonger dekor eller noenting.. :(

Skrevet

Søkte på clip art på google.com, kom frem til clipart.com faktisk, og der kunne jeg søke etter balloon, så kom det frem mange fine.

Skrevet

Søkte på clip art på google.com, kom frem til clipart.com faktisk, og der kunne jeg søke etter balloon, så kom det frem mange fine.

OOOOh ja - det er clip art det heter :)

Tuuuuusen takk :)

Skrevet

Nei søren.. det kostet penger...

Skrevet

OOOOh ja - det er clip art det heter :)

Tuuuuusen takk :)

clip art, eller ofte clipart i ett ord.

Og animations (eller forkortet ani), cartoon eller caricature

Google's image-søk hjelper en å finne det meste.

Og den hos Microsoft da, som du fikk tips om i et annet svar her.

Dessuten er startsiden.no uvurderlig, der finner du linker til det meste.

Som fx denne:

http://www.startsiden.no/data_og_kommunikasjon/teknisk/webdesign/grafikk/clipart/index.html

Skrevet

clip art, eller ofte clipart i ett ord.

Og animations (eller forkortet ani), cartoon eller caricature

Google's image-søk hjelper en å finne det meste.

Og den hos Microsoft da, som du fikk tips om i et annet svar her.

Dessuten er startsiden.no uvurderlig, der finner du linker til det meste.

Som fx denne:

http://www.startsiden.no/data_og_kommunikasjon/teknisk/webdesign/grafikk/clipart/index.html

Fant ingenting der heller..

Skrevet

Fant ingenting der heller..

Merkelig...

Hva leter du etter bilder av da, litt mer konkret?

Skrevet

Hei, leter du etter noe spesielt? Da jeg kjøpte PCen min for noen år siden fikk jeg med en cd med Pokemon clipart. Invitasjoner, kant-border postkort bilder, etc.. Kunne prøvd å sende deg noe om det går? har aldri prøvd å sende slikt, men er villig til å prøve om det er av interesse..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...