Gå til innhold

Cheerleader

Anbefalte innlegg

Gjest Høst nå
Skrevet

Hun datt ned fra pyramiden og ble lam fra halsen og ned.

Skrevet

LOL

Skrevet

Fy for et usmakelig svar! :-(

Skrevet

Vil tro enkelte får nok av flere års drittslenging..

Uten at jeg aner hvor hun ble av, men jeg mener å huske at hun fikk nok og stakk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vil tro enkelte får nok av flere års drittslenging..

Uten at jeg aner hvor hun ble av, men jeg mener å huske at hun fikk nok og stakk.

Hæ. dette har jeg ikke fått med meg? Hva skjedde?

Skrevet

Fy for et usmakelig svar! :-(

Helt enig! Og jeg skjønner ikke at Vinteren syns det er noe å le av.

Skrevet

Hæ. dette har jeg ikke fått med meg? Hva skjedde?

Hun kalte seg "cheerleader i USA", og med norsk jantelov inntakt er nicket i seg selv grunn nok til å hudflette henne - og hun ble hudflettet.

Jeg mener å erindre at hun til slutt fikk nok av all drittslenginga her inne. Hun kunne knapt skrive et eneste innlegg uten at noen kasta seg over henne, og det meste gikk på hennes person.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun kalte seg "cheerleader i USA", og med norsk jantelov inntakt er nicket i seg selv grunn nok til å hudflette henne - og hun ble hudflettet.

Jeg mener å erindre at hun til slutt fikk nok av all drittslenginga her inne. Hun kunne knapt skrive et eneste innlegg uten at noen kasta seg over henne, og det meste gikk på hennes person.

Psyko. :P

Skrevet

Helt enig! Og jeg skjønner ikke at Vinteren syns det er noe å le av.

Hadde hun faktisk falt ned fra pyramiden, så skjønner jeg at svaret var usmakelig. Men denne jenta gjorde jo selvfølgelig ikke det!

Dessuten var det ikke seriøst ment som "laughing out loud".

Skrevet

Når noen forsvinner på den måten er det vel grunn til å anta at vedkommende snart dukker opp under annet nick.

Men nå aner ikke jeg hvilken "cheerleader" og drittslenging dere snakker om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...