Gjest sandex Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Heisann! Da har jeg laget invitasjon.. men når jeg skal skrive ut denne - så får jeg en hvit kant rundt bakgrunnsbildet.. Er det en enkel måte å fjerne denne på? For en dummies som meg? Tuuusen takk om jeg får svar 0 Siter
Gemini Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Det må du finne ut av om skriveren din har en funksjon for, det her ikke noe med Word å gjøre. Noen skrivere har funksjon for å skrive helt ut til kanten av papiret, men jeg tror du må inn på File - Print - Properties (hvor du kommer inn i skriverens såkalte driver, altså programvaren til skriveren din) for å forandre oppsettet. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Kanskje det er margene som forstyrrer? Disse tar du bort/gjør mindre gjennom innstillinger i "utskriftformat" som ligger under "fil". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.