Gå til innhold

Frykt i operaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ytringsfriheten har lenge ikke bare vært truet, men underlagt muslimene....

Det trodde jeg var allment kjent!

Skrevet

Ja - for selv om også Jesus' og Buddas hode også ligger der så tror jeg ingen frykter noen reaksjoner fra kristen eller buddister -det sier jo sitt...

Skrevet

Det nye herrefolket har utvidede rettigheter.

Skrevet

Såklart. De styrer jo meget snart alle lands ytringsfrihet! Knebler den effektivt ved hjelp av terrortrusler....

Jeg blir helt kvalm!

Skrevet

Ja - for selv om også Jesus' og Buddas hode også ligger der så tror jeg ingen frykter noen reaksjoner fra kristen eller buddister -det sier jo sitt...

Nei, du får ikke slike reaksjoner uansett hvem sitt hode som hadde ligget der (trusler altså).

Men de hellige muslimene får viljen sin!

Skrevet

Og en ting til som er skremmende, ifølge Koranen kan muslimer lyve til alle hedninger, såfremt det er til muslimenes og Islams beste.

Når noen står frem og sier at de skal følge norske lover etc. så vet vi ikke om de snakker sant!

Skrevet

Og en ting til som er skremmende, ifølge Koranen kan muslimer lyve til alle hedninger, såfremt det er til muslimenes og Islams beste.

Når noen står frem og sier at de skal følge norske lover etc. så vet vi ikke om de snakker sant!

Taqya. Det skyldes profeten som skrøt av at han lurte fienden. For profeten var alle vantro fiender; kvinner, barn, gamle, sivile og krigere. For fienden kan muslimer lyve, og for å beskytte sin kvinne. Profeten var litt slepphendt med sannheten.

Skrevet

Taqya. Det skyldes profeten som skrøt av at han lurte fienden. For profeten var alle vantro fiender; kvinner, barn, gamle, sivile og krigere. For fienden kan muslimer lyve, og for å beskytte sin kvinne. Profeten var litt slepphendt med sannheten.

Vi er også vantro den dag i dag. Muslimer kan si at de respekterer oss, mens de ler rått og uhemmet over vår naivitet...

Dumme, dumme vestlige mennesker, humrer de dypt nede i skjegget!

Her i sør fjernet vi tilogmed bilde av en gris på døren fordi det ikke behaget herrefolket. Grisen skulle vise vei for et sykt barn til rommet sitt....

Jøder spiser heller ikke svinekjøtt, men de tåler godt å se en gris på TV eller på en eller annen dør...

Og det finnes INGEN grenser for hva vi tillater muslimene å gjøre eller mene!

Skrevet

http://www.vgb.no/2444/perma/106873/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...