Gå til innhold

Forekommer det mye avtalt spill blant realitydeltakere?

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmål om realityserier.
Skrevet

jeg vet at de klipper og tar ting ut av sammenheng for å skape intriger og alt mulig som skal fenge tilhørerne.

Men gir de noen gang instrukser til deltakerne om hva de kan gjøre for at serien skal bli mer spennende? hvis de har deltakere som er alt for kjedelig eller for snille til å lage intriger.

Kan de få beskjed om at at de skal spille sjalu, og såret og være ekle mot hverandre som en del av konseptet?.

Gjest mener jeg
Skrevet

De blir jo testet på forhånd, f.eks BB-deltakerene ble spurt om bla om de kunne tenkt seg å ha sex på tv. De tar med folk som ikke er redd for å vise alle sine sider, som er litt hissige, sta, osv.De har jo tatt med folk som har diagnoser også har jeg hørt,Folk som har problemer og burde vært skånet fra seg selv.

Gjest spørsmål om realityserier.
Skrevet

De blir jo testet på forhånd, f.eks BB-deltakerene ble spurt om bla om de kunne tenkt seg å ha sex på tv. De tar med folk som ikke er redd for å vise alle sine sider, som er litt hissige, sta, osv.De har jo tatt med folk som har diagnoser også har jeg hørt,Folk som har problemer og burde vært skånet fra seg selv.

jeg tenkte ikke helt BB i denne tråden her. Tenkte vel heller litt i banen av andre realityshow som " et lettere liv" "nannyhjelpen etc.

I BB er det vel nok å ta av. Men på de andre realityshowene kan det jo bli litt kjedelig om alle er snille og søte.

Gjest mener jeg
Skrevet

jeg tenkte ikke helt BB i denne tråden her. Tenkte vel heller litt i banen av andre realityshow som " et lettere liv" "nannyhjelpen etc.

I BB er det vel nok å ta av. Men på de andre realityshowene kan det jo bli litt kjedelig om alle er snille og søte.

i nannyhjelpen tar de jo med familier som sliter, for å hjelpe dem. De trekker frem vanskelige episoder som skjer i hverdagen. Episodene er nok samme, ikke konstruert, men det blir jo litt mye siden de klipper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...