Gå til innhold

Bikkjene tømte søppelkassa for skjemt kålstuing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig...

Døra til kjøkkenbenken har nok stått på gløtt, og den sure kålstuingen som jeg hadde kasta dagen før lå sikkert og frista skikkelig. Kom hjem fra jobb og det lå søppel utover hele kjøkkenet. Gangen var (unnskyld) driti og spydd ned.

Nå har jeg vaska rundt og stengt mine kjære firbeinte inne på badet for å begrense evt rester som skal ut...

Morro med unger og dyr??? Not.

*humrer*

*humre*

Skrevet

Det er slike ting som er grunnen til at vi IKKE ville ha åpen kjøkkenløsning da vi bygde huset her. Vi velger nemlig å lukke døren til kjøkkenet når vi er borte, og for den saks skyld når vi er hjemme også, men i en annen etasje.

Skrevet

Det er slike ting som er grunnen til at vi IKKE ville ha åpen kjøkkenløsning da vi bygde huset her. Vi velger nemlig å lukke døren til kjøkkenet når vi er borte, og for den saks skyld når vi er hjemme også, men i en annen etasje.

*angrer på åpen kjøkkenløsning*

:-)

Vurderer sterkt å skaffe barne- og bikkjesikring på søppelbøttene.

Skrevet

:o))

Hart du både unger og bikkjer samtidig?

Huset fullt:-)

Ungene var ikke involvert her, da. Tror nok det er en av oss voksne som har latt kjøkkenbenken stå på gløtt - hehe.

Skrevet

*angrer på åpen kjøkkenløsning*

:-)

Vurderer sterkt å skaffe barne- og bikkjesikring på søppelbøttene.

På søppelbøttene? Hva med sånn barnesikring på skapdørene til skapet der søppelbøttene står?

Skrevet

Ler medfølende.

En av mine katter har spesialisert seg på å åpne kjøkkenskap, særlig den hvor søpla er, så jeg må ha barnesikring....

Har også opplevd å komme til et kjøkken hvor søpla er overalt og en fornøyd puse sitte og slikke seg rundt munnen....

Skrevet

På søppelbøttene? Hva med sånn barnesikring på skapdørene til skapet der søppelbøttene står?

Det har vi:-) Men _noen_ hadde ikke smelt skapet skikkelig igjen, antagelig.

Skrevet

Ler medfølende.

En av mine katter har spesialisert seg på å åpne kjøkkenskap, særlig den hvor søpla er, så jeg må ha barnesikring....

Har også opplevd å komme til et kjøkken hvor søpla er overalt og en fornøyd puse sitte og slikke seg rundt munnen....

De så ikke så fornøyde ut, bikkjene, da jeg kom hjem. De så skikkelig forpinte ut stakkars... Måtte lufte dem før jeg kunne ta fatt på drittvaskejobben.

Men de koste seg sikkert mens de spiste. Svina.

*humrer*

Skrevet

Fysjda.

Bamse (5 mnd blandingsvalp) spiste ca en halv liter vaskepulver. Det var rart han overlevde. Dreit skum i flere dager. Et par mnd senere spiste han 3-4 m av glitteret og flere røde sopper på juletreet, med ståltråd. Det var ganske intressant bæsj som kom da. Året etter forsvant en barnetøffel, såla på den satt fast i rompa hans, og den akte han seg på baken bortover for å få ut. Far min fant en bilnøkkel i Bamse-bæsjen også, den var naboen sin. Fadern sa ikke hvor han hadde funnet den, men den hadde fått en rar farge da en glad nabo fikk den tilbake.

Skrevet

Fysjda.

Bamse (5 mnd blandingsvalp) spiste ca en halv liter vaskepulver. Det var rart han overlevde. Dreit skum i flere dager. Et par mnd senere spiste han 3-4 m av glitteret og flere røde sopper på juletreet, med ståltråd. Det var ganske intressant bæsj som kom da. Året etter forsvant en barnetøffel, såla på den satt fast i rompa hans, og den akte han seg på baken bortover for å få ut. Far min fant en bilnøkkel i Bamse-bæsjen også, den var naboen sin. Fadern sa ikke hvor han hadde funnet den, men den hadde fått en rar farge da en glad nabo fikk den tilbake.

*flirer*

Litt greit å minne seg på hva de dyre egentlig spiser før man lar dem sleike seg i hele fjeset, ja.

Råtne fugler, brukte OBer (God only knows hvor de finner dem hen???), gamle matpakker osv osv.

Vaskepulver er originalt. Ble hvertfall rein da. Stakkar...

Skrevet

*flirer*

Litt greit å minne seg på hva de dyre egentlig spiser før man lar dem sleike seg i hele fjeset, ja.

Råtne fugler, brukte OBer (God only knows hvor de finner dem hen???), gamle matpakker osv osv.

Vaskepulver er originalt. Ble hvertfall rein da. Stakkar...

Historiene om dyra hjemme er nok til å fylle en hel bok.

Bamse endte sitt liv da han ble forbannet på avisdama, løp etter henne ned veien, veltet sykkelen og rev ut en diger bit av kåpa hennes. Biten kom han stolt hjem med, og min far løp avgårde for å få dama opp av grøfta, hun hylte i sjokk som en sirene. Da kom politiet og skjøt Bamse. Den gangen var de ikke så nøye på det.

Skrevet

Historiene om dyra hjemme er nok til å fylle en hel bok.

Bamse endte sitt liv da han ble forbannet på avisdama, løp etter henne ned veien, veltet sykkelen og rev ut en diger bit av kåpa hennes. Biten kom han stolt hjem med, og min far løp avgårde for å få dama opp av grøfta, hun hylte i sjokk som en sirene. Da kom politiet og skjøt Bamse. Den gangen var de ikke så nøye på det.

*ler så jeg griner*

Avisdamer kan være skikkelig skumle.

Heldigvis er postmannen vår av den mindre skumle typen.

Gjest hundejente
Skrevet

uffda, de hundene er ikke så smarte da. Vi har en med dårlig mage her også nå. Han spiste menneskebæsj! Siste to døgn har han løpt ut annenhver time. Det værste var at en av gangene han var ute og hadde gjort seg ferdig, så fant han et bein! Så nå har vi det gående :o(

Skrevet

Fytti helvete, dette er en av grunnene til at jeg ikke vil ha hund:-)

Det er jo som å ha barn i huset for "evig tid".

Gjest Humlepungen
Skrevet

uffda, de hundene er ikke så smarte da. Vi har en med dårlig mage her også nå. Han spiste menneskebæsj! Siste to døgn har han løpt ut annenhver time. Det værste var at en av gangene han var ute og hadde gjort seg ferdig, så fant han et bein! Så nå har vi det gående :o(

Spiste han menneskebæsj? Hvori alle dager fant han tak i det.

Huff hunder er bare rare altså. De eter jo hva det skal være

Skrevet

Spiste han menneskebæsj? Hvori alle dager fant han tak i det.

Huff hunder er bare rare altså. De eter jo hva det skal være

....og så kommer de og slikker eieren sin i fjeset etterpå! ;-)

Skrevet

Fysjda.

LOL!!

Og apropos drite skum: Så et innslag på Animal Planet med slike mrosomme hjemmevideoer av dyr: En liten valp hadde satt til livs en pakke vannballonger (uten vann, men altså sånne bittesmå ballonger ment for vann).

Eieren hadde filmet når det kom ut igjen - og det var overraskende "rent", altså uten synlig guffe på filmen ihvertfall!

Så utrolig komisk ut der det ploppet ut masse fargerike ballonger fra baken på valpen...

Men vi får håpe at de kastet ballongene i søpla etterpå, da! *he he*

Gjest Humlepungen
Skrevet

....og så kommer de og slikker eieren sin i fjeset etterpå! ;-)

Ææææsj *ler*

Ja enkelte dyreeere skulle tenkt seg om før de kysser hunden sin på munnen. Så en gang en dame slikka tilbake på tunga til hunden sin. Har litt traumer enda av synet.

Skrevet

Ææææsj *ler*

Ja enkelte dyreeere skulle tenkt seg om før de kysser hunden sin på munnen. Så en gang en dame slikka tilbake på tunga til hunden sin. Har litt traumer enda av synet.

Har du sett filmen "Alle elsker Mary"?

Der er det en scene der en gammel dame lar bikkja ikke bare slikke seg i ansiktet, men dertil INNI munnen!! *grøss*

Men dette var jo en komedie, og den dama var en utrolig snål og komisk dame på flere plan! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...