Gå til innhold

Bikkjene tømte søppelkassa for skjemt kålstuing...

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen
Skrevet

Har du sett filmen "Alle elsker Mary"?

Der er det en scene der en gammel dame lar bikkja ikke bare slikke seg i ansiktet, men dertil INNI munnen!! *grøss*

Men dette var jo en komedie, og den dama var en utrolig snål og komisk dame på flere plan! ;-)

Den filmen må jeg se. Jeg liker litt sånn "ekkel" humor

Skrevet

Svigerinna mi hadde tidligere en hund (schæfer), når de kom på besøk til oss (vi hadde da katt, og kattedo), det første hunden gjorde når hun kom på besøk, var inn å renske kattedoen for bæsj ...... sleika seg fornøyd rundt munnen hun når hun var ferdig.

Skrevet

Ææææsj *ler*

Ja enkelte dyreeere skulle tenkt seg om før de kysser hunden sin på munnen. Så en gang en dame slikka tilbake på tunga til hunden sin. Har litt traumer enda av synet.

Jeg så en gang en eldre dame dele en is med hunden sin, de slikket på den annenhver gang. *Kvalm*

Samme hva folk tror så er faktisk ikke hundetunger så rene som mange vi ha det till...

Gjest Min hund er best
Skrevet

Mi bikkje er faktisk tilsynelatende renslig. Hun liker å få et bad, stjeler aldri skittent undertøy, og spiser heller ikke hva som helst. Når hun skal på dass, går hun langt avgårde, i skogen, og hater at noen ser på.

Hun er aldri skitten og ekkel, og sikler ikke.

Min hund er perfekt:)

Går heller ikke på dass i gater. Hun venter til hun er i skog og mark, og om hun er skikkelig trengt, kan man allikvel si til henne at "vent til vi er i parken", og det gjør hun så.

Skrevet

LOL!!

Og apropos drite skum: Så et innslag på Animal Planet med slike mrosomme hjemmevideoer av dyr: En liten valp hadde satt til livs en pakke vannballonger (uten vann, men altså sånne bittesmå ballonger ment for vann).

Eieren hadde filmet når det kom ut igjen - og det var overraskende "rent", altså uten synlig guffe på filmen ihvertfall!

Så utrolig komisk ut der det ploppet ut masse fargerike ballonger fra baken på valpen...

Men vi får håpe at de kastet ballongene i søpla etterpå, da! *he he*

I gamle dager satte folk unga utenfor butikken ubevoktet, hvorpå bikkjene stjal bollene fra dem. Hodet dypt ned i bager og nett for å snuse eller rappe noe. Ofte løfta de på beinet og pissa på det folk hadde satt fra seg mens de var inne.

Snøhvit gikk rundt og slikket alle unga i barnevogner i ansiktet til de begynte å skrike og satte seg ned for å høre på konserten.

Det var ingen som gadd bry seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...