Gå til innhold

Støvletter_seriøst- asså...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym og sur nå!
Skrevet

Jeg er 168 cm høy, og 57 kg, altså ganske gjennomsnittlig vil jeg tro?

Men hvorfor får jeg ikke på meg et jævla par støvletter over leggene,?

Er jeg vanskapt på noe vis?

Fader, blir så sur altså.

Det samme med sånne finsko som har en reim i rundt ankelen, får ikke de igjen heller jeg.

Aldri opplevd maken, er det muskler mon tro, eller har jeg overdimensjonerte legger og ankler?

Blir sur faktisk, skal slanke anklene mine nå, men bare de, hvordan?

Skrevet

Hehe. Det burde kanskje dannes en egen klubb for oss med muskuløse legger:-)

Jeg får ALDRI på meg sånne fine høye støvletter, og jeg er slank! *forbanner italienske skodesignere som tror vi går på to tynne pinner*

Gjest Anonym og sur nå!
Skrevet

Jeg får ALDRI på meg sånne fine høye støvletter, og jeg er slank! *forbanner italienske skodesignere som tror vi går på to tynne pinner*

Ja, pinner ja, det er det dem har, men jeg går faktisk på føttene mine, men ikke dermed sagt jeg ikke skal kunne pynte meg for det...

Men forstår venninnene mine problemet? Neida, bare ler de, aldri sett på maken de liksom *makan*

Minner meg om den episoden i Friends hvor Ross kaller Rachel sine ankler for "Chubby", den treffer like godt hver gang, he he!

Skrevet

Ja, pinner ja, det er det dem har, men jeg går faktisk på føttene mine, men ikke dermed sagt jeg ikke skal kunne pynte meg for det...

Men forstår venninnene mine problemet? Neida, bare ler de, aldri sett på maken de liksom *makan*

Minner meg om den episoden i Friends hvor Ross kaller Rachel sine ankler for "Chubby", den treffer like godt hver gang, he he!

Ikke sant - for å ikke snakke om mindre forståelsesfulle damer i skobutikkene... "Beklager men vi har nok ikke noe som passer til dine legger"... Akkurat som jeg har noen monstrøse "låra rett i skoa"-legger?????

Hehe.

Gjest lykke til !
Skrevet

Det er flere og flere forretninger som selger støvletter hvor du kan velge mellom, L - XL og XXL i leggen fra i høst :).

Jeg har akkurat vært i en Eurosko butikk å kjøpt meg HØYE støveletter :), det har jeg ikke hatt på maaaange år. Har lagt merke til at det ikke er alle Euroskobutikker som har merket (Gabor), så du må kanskje leite litt.

De var dyre :(, men men, nå kan jeg iallefall pynte meg med høye støveletter framover, skal passe veldig godt på dem, jeg sliter heldigvis ikke så veldig sko, så ikke sikkert at de blir så dyre allikevel :).

Jeg ser at du har fått link til duoboots.com :), vet om et par stykker som har bestilt sko derifra, de er veldig fornøyde :)

Skrevet

Jeg fant mine første høye støvletter i vår (har dem på meg nå, faktisk) De var kjøpt på en butikk i Bodø som heter "Fryd" (den selger egentlig klær, men hadde noen få par støvletter) - tok dem på, og de satt som sydd til meg. DET var en unik opplevelse. Flaks hadde jeg også: De var på salg til halv pris:-)

Gjest lykke til !
Skrevet

Jeg glemte noe.

Hvor bor du ?

Jeg var i Kristiansand i sommer, på Sørlandsenteret, der hadde de en butikk (husker ikke navnet nå), butikken hadde klær med STORE størrelser, de hadde MASSE støvletter som var vide i leggene.

Skrevet

Noen skomakere kan blokke (vide ut) skaftet på støvletter :)

Skrevet

Det er ulike modeller. Jeg har også "fotballegger", og har problemer med å finne støvletter som går over leggene, men enkelte modeller går faktisk. Elastiske eller sånne med glidelås.

Gjest En som liker slanke legger og ikke de slanke
Skrevet

Det er ulike modeller. Jeg har også "fotballegger", og har problemer med å finne støvletter som går over leggene, men enkelte modeller går faktisk. Elastiske eller sånne med glidelås.

Drevet med aerobic, kanskje?

Skrevet

Tren pilates, det gir lange slanke muskler visstnok...

Og pass på å tøye godt ut så du strekker ut musklene.

Selv om jeg slanker meg, vil leggene fortsatt være "tykke" pga jeg har kraftige leggmuskler, merker det når jeg strammer, skulle tro jeg var fotballspiller. Kan man operere bort muskler? Jeg hadde et innlegg her tidligere om dette. Fikk et råd om å havne i rullestol så musklene gradvis svinner bort... men det er jo ikke helt til å anbefale da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...