Gå til innhold

Hvor er...Earls Court i London/ oversettere?

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet?
Skrevet

16 Collingham Rd., SW5 0LX London - Earls Court

"Within the Hotels vicinity are the main exhibition centres of Earls Court and Olympia, making these centres easily accessible for those on business as exhibitors or visitors. From its relatively quiet location just off Cromwell Road, the Hotels guests are afforded an ideal base from which to explore London. A few minutes walk will take you to the London Underground rail network at Gloucester Road and Earls Court, giving quick and easy access to the City and the commercial areas of London as well the other sights the city has to offer."

"KENSINGTON GARDENS ROYAL ALBERT HALL NATURAL HISTORY MUSEUM ARE ALL WITHIN WALKING DISTANCE FROM THE HOTEL. EARLS COURT AND OLYMPIA EXHIBITION CENTRE ARE RESPECTIVELY WITHIN 5 AND 15 MINUTES FROM THE HOTEL."

Skrevet

Takk for kartet. Det var oversiktlig og greit. MEN: Jeg er ikke kjent i london, så er dette sentralt eller?

London sentrum er utrolig stort:-) Men dette er rett ved t-banen som bringer deg akkurat hvor du vil. Det er også i gåavstand fra Kensington gardens, Royal Albert Hall og Naturhistorisk museum.

Skrevet

Takk for kartet. Det var oversiktlig og greit. MEN: Jeg er ikke kjent i london, så er dette sentralt eller?

Det er jo nokså sentralt i London, men ikke super-duper-sentralt, for som citygirl sier så er det veldig stort.

Jeg har alltid bodd _litt_ nærmere Hyde Park, som f eks ved Kensington high street, (i det sørvestre hjørnet av Hyde Park) eller Bayswater-området (nordvestre hjørnet), pluss et par-tre andre områder.

Men uansett om jeg har bodd her eller der, MÅ man alltid regne med å ta en god del t-bane eller buss. Man orker rett og slett ikke å bare ta beina fatt i London - ihvertfall ikke hvis man vil se flere kjente steder.

Så det er deror viktig at hotellet er i nærheten av t-banen, OG at det er i den "innerste sonen" for t-bane, slik at du slipper å betale dyrere billett for å dra utenfor den sonen.

Jeg anbefaler deg at du kjøper deg en god guidebok, for de inneholder både gatekart og t-banekart. Så kan du likevel gjerne finne hotell på nettet, men da sjekke dem opp på begge disse karttypene! :-)

Skrevet

Jeg har bodd på The Gloucester, som ligger like i nærheten.

Strøket er ok, men dårligere når du nærmer deg Earl's Court t-banestasjon. Ta t-banen fra Gloucester Road.

Da jeg bodde der, var Gloucester Road stasjonen stengt, og etter å ha vært ute med en gjeng mannfolk fra kurset, fikk jeg beskjed om at "that's no place for a young lady alone late at night", da jeg sa jeg skulle til Earl's court, og dermed fulgte hele gjengen meg til hotelldøren...

T-banen er Piccadilly Line, som bringer deg rett til sentrum, så det er ganske greit sånn sett. Men rundt selve hotellet er det ikke noe særlig å gjøre eller se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...