Gå til innhold

Hvilke filmer er dette..?

Anbefalte innlegg

Gjest kristine l.h.
Skrevet

Trenger hjelp til å finne titler på to filmer..men har så lite å gå på, for det er så lenge siden jeg så de, og så vanskelig å huske..

Den ene filmen var en amerikansk film..der en fyr klonet seg selv, og etterhvert klonet denne seg igjen osv..var vel neppe noe bra film, men satt å mimret og ville se den igjen;)

Den andre er gammel..familie eller barnefilm da..

Så den da jeg var lita i jula.. Husker nesten ingenting, men tenker på den så ofte og husker bare at jeg likte den filmen så godt.

Den var nok også amerikansk..det var en familie som bodde i et typisk stort amerikansk hus..der det var trapp ned til stua hvor det store juletreet stod. Sånn at du kunne stå oppe å se ned husker jeg.

Uansett..om natta så begynte lekene i pakkene å røre på seg og ble i live på en måte.

Var en hekse-dukke der som prøvde å ødelegge masse..husker henne veldig godt for hun var så skummel..hehe..

Men har ikke mer å gå på enn det..:/ Neppe noen som kjenner igjen..men måtte bare prøve.

Hilsen

Skrevet

vet ikke, den med klonen virket litt kjent..

Men jeg vil tro at minnene dine om disse filmene er bedre en filmene selv, og at du kan bli skuffet og "angre" på at du så dem igjen idag hvis du gjorde det. Har sikkert forrandret deg mye, og de vil ikke ha samme virkningen på deg.

Skrevet

Den første filmen kan kanskje være "The clone master" fra 1978.

Gjest kristine l.h.
Skrevet

vet ikke, den med klonen virket litt kjent..

Men jeg vil tro at minnene dine om disse filmene er bedre en filmene selv, og at du kan bli skuffet og "angre" på at du så dem igjen idag hvis du gjorde det. Har sikkert forrandret deg mye, og de vil ikke ha samme virkningen på deg.

Ja vet.. men har så lyst å se den filmen jeg så da jeg var lita uansett. Se hvordan det er å se den nå;)

Sikkert ikke noe god film, men likte den så godt da jeg var lita, og d er gøy å mimre litt..;)

Gjest kristine l.h.
Skrevet

Kan klone-filmen være "Multiplicity" med Michael Keaton i hovedrollen (fra 1996)?

Barnefilmen kan muligens være Jim Henson's "The Christmas Toy" (1986).

Tror den gikk under tittelen "Lekens julaften" på norsk.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Christmas_Toy

Ja! Tuusen takk!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...