Gjest jeg er innbygger Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 er du innbygger i Nettbyen???? Er ikke sånne steder potensielle virussteder?? 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 jeg er det ikke. er det sånn a la blink og spraydate? 0 Siter
Gjest jeg er innbygger Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 jeg er det ikke. er det sånn a la blink og spraydate? Jeg er innbygger, men er ikke på jakt metter dater,,, dette er jo en kanal hvor man kan chatte med folk, men ikke nødvendigvis være ute etter ¨å få kjæreste.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg er innbygger, men er ikke på jakt metter dater,,, dette er jo en kanal hvor man kan chatte med folk, men ikke nødvendigvis være ute etter ¨å få kjæreste.. Ok, men da gidder jeg ikke. er allerede på blink, helgon.net, og darkdate.com Og jeg er heller ikke ute etter date! Samboeren min er også på to av de stedene, og mange av mine venner er å finne på alle tre nevnte steder. Det holder imassevis for meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.