Gå til innhold

Tran

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sunt er tran? Er det bedre med Omega3 kapsler?

Jeg klarer ikke svelge kapsler, kan de ikke lage mindre kapsler så jeg heller kan ta 2-3 kapsler i stedet for 1-2 store?

Eller flytende omega3?

Eller er det nok omega3 og alt det andre av sunne fettsyrer i vanlig tran? Jeg er kanskje en av de få som faktisk liker tran.

Skrevet

Så tar du vanlig tran... Det smaker jo ingenting heller. :)

Skrevet

Vanlig tran er vel sunt vel? her i huset er ungene helt ville etter tran med sitronsmak, og det er jeg som må minnes på at de må få tran!

Så nå har vi nettopp begynt rutinen igjen etter vinteren. Jeg og alle barna tar tran. Pappaen får lov til å slippe :-)

Skrevet

Har hørt og lest flere steder at omega-3 kapsler er bedre enn tran. Jeg anbefaler Eskimo-3, kapslene er ikke store og du får den også i flytende form. Denne vant en stor test for et par år siden. Kjøpes i helsekost og er akkurat nå på tilbud i Sunkostkjeden.

Skrevet

Eskimo-3 får du både i flytende form og i kapsler. Kapslene er heller ikke spesielt store.

Oljen er av meget god kvalitet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...