Gå til innhold

Kan tørrvarer stå framme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt nye burker i plastikk til mine tørrvarer, men oppdaget at de er for høye for skapet. Jeg orker ikke å flytte på hyllene, men jeg har en hylle på veggen hvor jeg lurer på om jeg skal sette burkene. Det er en åpen hylle, altså helt uten dører foran. Går det an å ha tørrvarer framme eller blir de dårlige? Noen som vet?

Skrevet

Skapdøra gjør ikke noe fra eller til så lenge boksene ikke blir oppvarmet (av sol eller belysning like over hylla). Dersom de stadig blir varme, kommer det lettere "plastsmak" på innholdet.

Et mulig unntak er hvis det står på pakningen at varen skal oppbevares mørkt. Men det gjelder som regel kjøleskapsvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...