Gå til innhold

Svinekjøtt i butikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om de ikke tar inn svinekjøtt i sortimentet pga kommersielle årsaker, så kan det jo hende at du kan bestille varer??

Har ikek prøvd det, men mulig det går. Så kan du bestille opp flere produkter og putte i fryser'n!

Evt kan du gjøre som min mor gjorde i min barndom: kjøpe et helt slakt og dele opp selv med kjøttsag og -øks!

;-)

Erru gærn :o)

Kan ikke kjøpe et helt slakt, jeg er ingen husmor av den sorten.

Jeg maser i butikkene hele tida for å få dem til å ta inn det jeg har lyst på men de gidder ikke. Naboen tåler ikke melk og har kjempeproblemer med å få tak i produkter uten. Margarin uten melk osv, hun må dra langt avgårde for å få tak i.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

28

• keinstein

6

• NeaNoor

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du bor i en urban muslimsk ørken.

Jeg tror vi må til Svinesund (Pigs Bay) for å fylle opp frysern med billig flesk.

Snart er det vel ikke øl og tequila å få nedi der heller?

Polet er jammen den nærmeste butikken som er her.

Ja, Svinesund er en fin ting. Rart igrunnen at de drar dit, kanskje de ikke har lest navnet skikkelig.

Skrevet

Erru gærn :o)

Kan ikke kjøpe et helt slakt, jeg er ingen husmor av den sorten.

Jeg maser i butikkene hele tida for å få dem til å ta inn det jeg har lyst på men de gidder ikke. Naboen tåler ikke melk og har kjempeproblemer med å få tak i produkter uten. Margarin uten melk osv, hun må dra langt avgårde for å få tak i.

Jeg kunne heller ikke tenke meg å drive med deling av slakt! ;-)

Ellers høres det ut som en kjip butikk! :-(

Skrevet

Er nok riktig dette, ja. Vi har både Rimi, Rema og Kiwi i nærheten og aldri problem å få tak i svinekjøtt i forskjellige varianter. Steker akkurat nå en surra svinestek, men den er kjøpt i Sverige.

Bor du i nærheten av svinesund du også?

I så fall, hei nabo:)

Skrevet

Jeg kunne heller ikke tenke meg å drive med deling av slakt! ;-)

Ellers høres det ut som en kjip butikk! :-(

Det er tre butikker og alle er like kjipe.

Jeg skal jammen meg handle på Lidl bare for å protestere. Der har de forøvrig svinekjøtt også.

Skrevet

I butikkene her i byen er det mye svinekjøtt. Syns det støtt er koteletter på tilbud jeg. Og jeg er mer glad i lam og kylling

Skrevet

I butikkene her i byen er det mye svinekjøtt. Syns det støtt er koteletter på tilbud jeg. Og jeg er mer glad i lam og kylling

Da betyr det antagelig at jeg må komme meg vekk fra Sentrum og Grønland når jeg skal handle. På Løkka får jeg ikke handlet uansett for her er det trapper til alle butikkene så da får jeg ta taxi et annet sted.

Eller dra på Lidl.

Skrevet

Da betyr det antagelig at jeg må komme meg vekk fra Sentrum og Grønland når jeg skal handle. På Løkka får jeg ikke handlet uansett for her er det trapper til alle butikkene så da får jeg ta taxi et annet sted.

Eller dra på Lidl.

Ultra er vel den butikken som har best utvalg. Men jeg handler både på Mega og Rimi og de har både svinesteik og koteletter og strimla svinekjøtt med mere

Skrevet

Ultra er vel den butikken som har best utvalg. Men jeg handler både på Mega og Rimi og de har både svinesteik og koteletter og strimla svinekjøtt med mere

Jeg begynner å skjønne at det er stedsbestemt og at jeg må ut av sentrum ja. Ultra er jo en bra butikk men der har jeg ikke vært siden jeg kunne bruke bilen.

Jeg får prøve meg på Meny først på Oslo City og finner jeg ikke noe bra der så drar jeg til ultra.

Skrevet

Jeg begynner å skjønne at det er stedsbestemt og at jeg må ut av sentrum ja. Ultra er jo en bra butikk men der har jeg ikke vært siden jeg kunne bruke bilen.

Jeg får prøve meg på Meny først på Oslo City og finner jeg ikke noe bra der så drar jeg til ultra.

De har sikkert på Meny, det er jo en diger butikk

Skrevet

Her jeg bor er det svinaktig mye svinekjøtt i butikkene. Til og med kjøttdeig av svinekjøtt, foruten koteletter, svinebiff og svinefilet.

Skrevet

Her jeg bor er det svinaktig mye svinekjøtt i butikkene. Til og med kjøttdeig av svinekjøtt, foruten koteletter, svinebiff og svinefilet.

Det begynner å bli helt klart for meg at salget av svinekjøtt på Løkka og Grønland er mindre enn i resten av landet.

Skrevet

Jeg skal snuse rundt :o) Det er ikke så mye lenger enn nærmeste butikken uansett.

Og så skal jeg IKKE titte i klesforretningene ;o)

"Og så skal jeg IKKE titte i klesforretningene"

Du har nok sexy topper?

Skrevet

"Og så skal jeg IKKE titte i klesforretningene"

Du har nok sexy topper?

Jeg har altfor mange :o)

Skrevet

Vi hørte om en som skulle lage en hvor brystknoppene ikke bryter igjennom i kaldt vær og som hindrer duving ved intens aktivitet. Vi har kverka vedkommende, så det er ingen fare nå lenger.

Skrevet

Svar nå da! Har du sovna - eller?

Skrevet

Svar nå da! Har du sovna - eller?

Nei, jeg har ikke sovna. Ser på en serie og den er spennende og kikker bare innom dol av og til.

Nei, nå har jeg blitt kjerring så jeg skal slutte med sexy overdeler, skal begynne med ermforkle hihi. Det tror du ikke på ;o)

Skrevet

Jeg får ikke brukt bilen lenger og ingen er interessert i å fikse den så jeg må søke om ny.

Hihi, har i hvert fall fyllt ut søknaden, snakket med HMS og skal til legen i morgen. Så jeg har snart gjort det jeg skal gjøre, nå er det bare å vente et par år.

Hva har skjedd med kjerra?

Skrevet

Hva har skjedd med kjerra?

Jeg kommer ikke inn i den for det er for trangt mellom bilene og den har derfor stått et år og vil ikke starte. Og den liften jeg har er ikke lenger brukbar for mitt vedkommende slik at jeg må ha med meg noen uansett og da blir jo alt bare tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...