Gå til innhold

Hvordan drite i naturen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyme Per
Skrevet

Huff, dette er ganske flaut. Typisk bygutt som ikke har vært mye ute i naturen. Klassen min skal på en fjelltur over et par dager. Jeg gruer meg litt til å måtte drite ute. Hva er den beste/letteste måten å gjøre dette på? Vær så snill å ikke mobb meg :-)

Skrevet

Jeg synes det er greit å starte med å dra buksen ned:-)

Ellers er det vel bare å sette deg på huk. Tenk tilbake til når du smugkikket på jentene som tisset. :-)

Skrevet

Finne et usjenert sted, ta buksene et godt stykke ned på låra, og huke seg så langt ned som mulig og la det stå til.

NB: Pass på at du har "samlet sammen" buksa slik at den ikke "poser seg ut" der bak....

Og husk dopapir!

Skrevet

Sett deg på huk, som de andre sier. Lurt å gjøre det på en plass der det ligger en passelig stein, slik at du kan legge steinen over både papir og det andre - ikke noe fint å finne sånne ute-doer etterpå med massje drit og papir.....

Men alle må jo gjøre det da :-)

Skrevet

Finne et usjenert sted, ta buksene et godt stykke ned på låra, og huke seg så langt ned som mulig og la det stå til.

NB: Pass på at du har "samlet sammen" buksa slik at den ikke "poser seg ut" der bak....

Og husk dopapir!

Har du vært på sånne høl-i-gølvet-dasser i Hellas eller Tyrkia med kun en vannkran ved siden av og intet papir? De krever sterke lårmuskler. Man må huke seg skikkelig langt ned for å treffe.

Skrevet

Sett deg på huk, som de andre sier. Lurt å gjøre det på en plass der det ligger en passelig stein, slik at du kan legge steinen over både papir og det andre - ikke noe fint å finne sånne ute-doer etterpå med massje drit og papir.....

Men alle må jo gjøre det da :-)

Hvordan gjøres det på fjelklatreturer, tro? Tenk om de driter på de som klatrer lenger ned i fjellsiden. Ikke får man noe særlig "privatliv" heller.

Skrevet

Tja, usjenert plass hvor ingen andre ved et uhell tråkker i det.

Bare å sette seg på huk det og la det stå til.

NB: husk å dra ned buksene først:-)

Skrevet

Man finner et egnet sted (evt. graver en bitteliten grop) og legger en stor stein over etterpå. Da er det ikke til sjenanse for andre. (Og både dritten og papirer blir jo til jord ganske fort)

Gjest Anonyme Per
Skrevet

Takk for tips :-)

Det jeg er redd med når jeg setter meg på huk, er at bæsjen kommer til å treffe bukekanten. Noen tips for å unngå dette?

Skrevet

Har du vært på sånne høl-i-gølvet-dasser i Hellas eller Tyrkia med kun en vannkran ved siden av og intet papir? De krever sterke lårmuskler. Man må huke seg skikkelig langt ned for å treffe.

Jeg har kun gjort nr 1 på slike steder, og det er jammen meg ille nok!

Hvis jeg bare har vanskelige og/eller udelikate toaletter tilgjengelig, så stopper det seg helt opp til slutt! :-(

Skrevet

Det jeg er redd med når jeg setter meg på huk, er at bæsjen kommer til å treffe bukekanten. Noen tips for å unngå dette?

Du må ikke overlate buksen til skjebnen, men ta et godt grep i den foran og "samle den inn".

Vi jenter har mye erfaring, vettø, ettersom vi også må benytte huke-seg-ned-metoden ved utendørs tissing! ;-)

Skrevet

Du får dra buksa tett inntil da.

Hvis du har hel dress på deg med hette, så bør du kanskje tenke deg godt om før du setter deg ned og gjør ditt fornødne:-)

Skrevet

Du får dra buksa tett inntil da.

Hvis du har hel dress på deg med hette, så bør du kanskje tenke deg godt om før du setter deg ned og gjør ditt fornødne:-)

LOL bare ved tanken!

Skrevet

Jeg hadde nekta å bli med på turen. Ikke faen om jeg driter ute.

Utedass er et minimum for hva jeg kan tolerere.

Skrevet

LOL bare ved tanken!

Et par, som nylig var blitt sammen, var på scootertur på fjellet. Plutselig kjente mannen at han måtte så voldsomt på do. Så han stopppet scootern, gikk bak et tre, dro ned scooterdressen og satte seg ned og gjorde det han skulle.

Etter at de hadde kjørt en stund til, gjorde dama, som satt bak ryggen til kjæresten, tegn til at han måtte stoppe. "Det lukter helt forjævlig her!", sier hun. Etter nærmere undersøkelse viste det seg at odøren kom fra hetta på scooterdressen til mannen. Han hadde rett og slett driti oppi hetta da han gjorde sitt fornødne, og hele greia lå godt plassert oppi der.

Det ble visstnok slutt mellom dem rett etterpå.

Skrevet

Et par, som nylig var blitt sammen, var på scootertur på fjellet. Plutselig kjente mannen at han måtte så voldsomt på do. Så han stopppet scootern, gikk bak et tre, dro ned scooterdressen og satte seg ned og gjorde det han skulle.

Etter at de hadde kjørt en stund til, gjorde dama, som satt bak ryggen til kjæresten, tegn til at han måtte stoppe. "Det lukter helt forjævlig her!", sier hun. Etter nærmere undersøkelse viste det seg at odøren kom fra hetta på scooterdressen til mannen. Han hadde rett og slett driti oppi hetta da han gjorde sitt fornødne, og hele greia lå godt plassert oppi der.

Å herreguuuuuud!!! *LOL*

Noe sier meg at dette bare ville skjedd med en mann! Som sagt så har vi jenter mye mer erfaring med å huke oss ned og samle sammen tøyet!!

Skrevet

Jeg har også hørt den historien, men den skurrer litt.

Er det virkelig hette på scooterdresser? Man skal jo ha hjelm, hva skal man med hette da?

Skrevet

Er det virkelig hette på scooterdresser? Man skal jo ha hjelm, hva skal man med hette da?

Kanskje det ikke var en dress laget spesielt for scooterformål, men mer sånn "voksen-parkdress" som man kan finne rundt omkring?

Og de har vel hette, har de ikke?

Skrevet

Dette skjedde visstnok for flere år siden da det ikke var påbudt med hjelm. Og ikke alle som bruker scooterdresser bare til scootertur. :-)

Skrevet

Jeg hadde nekta å bli med på turen. Ikke faen om jeg driter ute.

Utedass er et minimum for hva jeg kan tolerere.

Du er jo enda mer by-gutt enn trådstarter jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...