Gå til innhold

Hvordan drite i naturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo enda mer by-gutt enn trådstarter jo.

Jeg vet.

Jeg krever ikke mye, men dass er noe av det jeg krever.

Den dagen jeg setter meg til rette i naturen skal jeg lide av en diare så akutt at verden knapt har sett maken.

Gjest et tips, bare
Skrevet

Har du vært på sånne høl-i-gølvet-dasser i Hellas eller Tyrkia med kun en vannkran ved siden av og intet papir? De krever sterke lårmuskler. Man må huke seg skikkelig langt ned for å treffe.

http://www.korketrekkern.no

Skrevet

Jeg vet.

Jeg krever ikke mye, men dass er noe av det jeg krever.

Den dagen jeg setter meg til rette i naturen skal jeg lide av en diare så akutt at verden knapt har sett maken.

Drite ute har jeg gjort mange ganger - man finner en brukket gren som man sitter over og så graver man et hull bak - driter, og graver over hullet igjen.

Skrevet

Drite ute har jeg gjort mange ganger - man finner en brukket gren som man sitter over og så graver man et hull bak - driter, og graver over hullet igjen.

Skrevet

Jeg hadde nekta å bli med på turen. Ikke faen om jeg driter ute.

Utedass er et minimum for hva jeg kan tolerere.

Da er vi to...

Skrevet

Et par, som nylig var blitt sammen, var på scootertur på fjellet. Plutselig kjente mannen at han måtte så voldsomt på do. Så han stopppet scootern, gikk bak et tre, dro ned scooterdressen og satte seg ned og gjorde det han skulle.

Etter at de hadde kjørt en stund til, gjorde dama, som satt bak ryggen til kjæresten, tegn til at han måtte stoppe. "Det lukter helt forjævlig her!", sier hun. Etter nærmere undersøkelse viste det seg at odøren kom fra hetta på scooterdressen til mannen. Han hadde rett og slett driti oppi hetta da han gjorde sitt fornødne, og hele greia lå godt plassert oppi der.

Det ble visstnok slutt mellom dem rett etterpå.

OMG!!!! Såååå flaut!!!

Skrevet

Har du vært på sånne høl-i-gølvet-dasser i Hellas eller Tyrkia med kun en vannkran ved siden av og intet papir? De krever sterke lårmuskler. Man må huke seg skikkelig langt ned for å treffe.

Etter å ha besøkt offentlige toaletter i Hellas av "vanlig" type (dvs.WC til å sitte på) lærte jeg meg fort å foretrekke "hull i gulvet".

Når rengjøring av toalettene stort sett er totalt fraværende, er faktisk hullene i gulvet langt å foretrekke!

Skrevet

Knip igjen og hold deg til du kommer hjem igjen. Det er absolutt mulig å gjennomføre - jeg holdt meg en hel uke på speiderleir da jeg var liten.

Ikke behagelig i lengden, men men..

Gjest Flystripa
Skrevet

Du får dra buksa tett inntil da.

Hvis du har hel dress på deg med hette, så bør du kanskje tenke deg godt om før du setter deg ned og gjør ditt fornødne:-)

*hyler av latter*

Jeg glemmer aldri en historie om en dritings RBK-supporter som ble spyklein. Han var godt i kakken, og trengte en spypose. Det var ikke å oppdrive, så han åpna anorakklomma (stor lomme foran på jakka som han hadde på seg), og lot det stå til :o)))

Det var bare apropos hette, så tenkte jeg på lomma...

Gjest anonym for hans skyld ;-)
Skrevet

Takk for tips :-)

Det jeg er redd med når jeg setter meg på huk, er at bæsjen kommer til å treffe bukekanten. Noen tips for å unngå dette?

hehe, glemmer jo ikke en gang vi gikk i fjellet og samboern skulle drite ute for første gang. Jeg skjønner ikke at det er mulig, men han kom iallefall slukøret tilbake med boxern i en pose :-D Trodde jeg skulle dø av latter. Helt ærlig det er ingen sak. I værste fall får du ta buksa av før du begynner

Skrevet

Etter å ha besøkt offentlige toaletter i Hellas av "vanlig" type (dvs.WC til å sitte på) lærte jeg meg fort å foretrekke "hull i gulvet".

Når rengjøring av toalettene stort sett er totalt fraværende, er faktisk hullene i gulvet langt å foretrekke!

Den erfaringen gjorde jeg meg i Kenya også.

Det beste er å slippe å være borti noe!!

*urk*

Skrevet

Grav et hull nær et tre. Hold deg fast med folda hender rundt et treet, med et bein på hver side, plasser ruka oppi hullet. Grav over før det går ut over dyrelivet.

Film det hele på video, send til meg, jeg lager en reportasje med teksttavler, og med kommentarer av ukjente kjendiser.

Skrevet

Hvis du er på jakt, er driting det mest effektive middelet for å fjerne/ skremme vekk alt vilt i mange mils omkrets.

Elgjegere som ikke ser vilt, har ofte en driter i laget.

Skrevet

Hvis du er på jakt, er driting det mest effektive middelet for å fjerne/ skremme vekk alt vilt i mange mils omkrets.

Elgjegere som ikke ser vilt, har ofte en driter i laget.

Er det derfor elgjegere går i vide bukser?

Skrevet

Er det derfor elgjegere går i vide bukser?

Dæven.

Det tenkte jeg ikke på.

Da satte du meg på en myte om at Muhammed skulle bli født av en mann. Det er bare en myte.

Samme som at Jesus skapte vinen om til vann da han ble lei av gjestene.

Skrevet

*hyler av latter*

Jeg glemmer aldri en historie om en dritings RBK-supporter som ble spyklein. Han var godt i kakken, og trengte en spypose. Det var ikke å oppdrive, så han åpna anorakklomma (stor lomme foran på jakka som han hadde på seg), og lot det stå til :o)))

Det var bare apropos hette, så tenkte jeg på lomma...

*lol*...den jakka var nok artig å ta igjen senere. Men hva gjør man ikke i nødens stund:-)

Skrevet

Jeg hadde nekta å bli med på turen. Ikke faen om jeg driter ute.

Utedass er et minimum for hva jeg kan tolerere.

Minner meg om venner som ikke vil være med på hyttetur om det ikke er dusj på hytta. Maken til komfortgriser! De beste påskeminnene har jeg fra akkurat slike hytter.

Skrevet

Minner meg om venner som ikke vil være med på hyttetur om det ikke er dusj på hytta. Maken til komfortgriser! De beste påskeminnene har jeg fra akkurat slike hytter.

Høres ut som meg. Jeg nekter.

Ikke helvete om jeg sløser bort påskeferien på en hytte uten dass og dusj.

Jeg har aldri forstått nordmenns fascinasjon for å mure seg inne på en eller annen hytte med komfort som et dårlig fengsel.

Skrevet

Høres ut som meg. Jeg nekter.

Ikke helvete om jeg sløser bort påskeferien på en hytte uten dass og dusj.

Jeg har aldri forstått nordmenns fascinasjon for å mure seg inne på en eller annen hytte med komfort som et dårlig fengsel.

Nå skjønner jeg hva nicket ditt står for, har lurt litt på det ;)

Skrevet

Nå skjønner jeg hva nicket ditt står for, har lurt litt på det ;)

*ha ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...