Gå til innhold

Søkt på jobb, når kaller de inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på ny jobb, en jobb som er VEEELDIG ønsket. Men jeg er ikke alene om å ønske den, det hadde kommet mange søkere. Søknadsfristen gikk ut den 24.september, det var på søndag. I min verden er løpet kjørt når jeg ikke har blitt kalt inn til intervju innen idag, men kanskje jeg er litt tidlig ute? Hva er deres erfaringer om når løpet er kjørt i fht søknadsfrist og intervjurunder? 4-5 dager, 1 uke el. 2 uker?

Fortsetter under...

Skrevet

Noen kan selvsagt være svært raske, men det går ofte en ukes tid etter fristen har gått ut.

I noen tilfeller kan du bli innkalt før fristen har gått ut også.

Det betyr nok at du er tidlig ute, det er jo bare den 28 i dag.

Du kan også forvente å høre noe inn i den andre uken også, men håpet svinner i løpet av den uka.

Lykke til:-)

Skrevet

Om det er mange søkere må du regne MINST en uke. Det tar tid å gå gjennom alle søkerene. Etter en uke kan du ringe og forhøre deg om hvor i prosessen de er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...