Gå til innhold

Flaske i håndbagasjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver spørsmålet mitt her jeg selv om det har ingenting med DOKTOR ting å gjøre;)

Er det noen som vet om det er lov til å ha en flaske vin i håndbagasjen når man flyr innenlands??

Tenker på om det har kommet noen restriksjoner nå etter all terror avsløringene...

Skrevet

Jeg vet ikke svaret men vil bare si at det er ikke mye doktorstoff her på åpent :o)

Skrevet

Det tror jeg nok går helt greit, hadde det selv sist jeg fløy til Oslo.

Og i sommer da jeg fløy fra Spania hadde jeg både vin og Baileys i håndbaggasjen, så helt hysterisk er de ikke :o)

Skrevet

Ikke hvis du skal til England - der er de knallstrenge for tiden.

Skrevet

Det tror jeg nok går helt greit, hadde det selv sist jeg fløy til Oslo.

Og i sommer da jeg fløy fra Spania hadde jeg både vin og Baileys i håndbaggasjen, så helt hysterisk er de ikke :o)

Ja, det er vel i håndbagasjen man skal ha øl og vin når man reiser til/fra utlandet? Det er vel ikke lov å legge det i kofferten?

Man handler jo også i taxfree etter at man har sjekket inn, så det må jo nesten bli slik.

Skrevet

Ja, det er vel i håndbagasjen man skal ha øl og vin når man reiser til/fra utlandet? Det er vel ikke lov å legge det i kofferten?

Man handler jo også i taxfree etter at man har sjekket inn, så det må jo nesten bli slik.

Er det ikke lov å legge i kofferten? Oida. Har jeg gjort alle ganger jeg har vært ute på tur tror jeg. Er jo oftere billigere å kjøpe alkohol på dagligvareforretninger i enkelte land enn det er å kjøpe på tax freen...og da havner flaskene i kofferten. Hmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...