KriH Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Skriver spørsmålet mitt her jeg selv om det har ingenting med DOKTOR ting å gjøre;) Er det noen som vet om det er lov til å ha en flaske vin i håndbagasjen når man flyr innenlands?? Tenker på om det har kommet noen restriksjoner nå etter all terror avsløringene... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg vet ikke svaret men vil bare si at det er ikke mye doktorstoff her på åpent ) 0 Siter
Aryane Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Det tror jeg nok går helt greit, hadde det selv sist jeg fløy til Oslo. Og i sommer da jeg fløy fra Spania hadde jeg både vin og Baileys i håndbaggasjen, så helt hysterisk er de ikke ) 0 Siter
calendula Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Ikke hvis du skal til England - der er de knallstrenge for tiden. 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Det tror jeg nok går helt greit, hadde det selv sist jeg fløy til Oslo. Og i sommer da jeg fløy fra Spania hadde jeg både vin og Baileys i håndbaggasjen, så helt hysterisk er de ikke ) Ja, det er vel i håndbagasjen man skal ha øl og vin når man reiser til/fra utlandet? Det er vel ikke lov å legge det i kofferten? Man handler jo også i taxfree etter at man har sjekket inn, så det må jo nesten bli slik. 0 Siter
Mañana Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Ja, det er vel i håndbagasjen man skal ha øl og vin når man reiser til/fra utlandet? Det er vel ikke lov å legge det i kofferten? Man handler jo også i taxfree etter at man har sjekket inn, så det må jo nesten bli slik. Er det ikke lov å legge i kofferten? Oida. Har jeg gjort alle ganger jeg har vært ute på tur tror jeg. Er jo oftere billigere å kjøpe alkohol på dagligvareforretninger i enkelte land enn det er å kjøpe på tax freen...og da havner flaskene i kofferten. Hmm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.