Gå til innhold

For et nek

Anbefalte innlegg

Gjest jaudagauda
Skrevet

denne tvreporteren.. hvor dum går det ann å bli?

har ingen problemer med å skjønne at hun faller for han, men at hun ikke skjønner HANS baktanker er skremmende..

Skrevet

Du har ingen problemer med å skjønne at dama faller for en yrkeskriminell voldspsykopat som hyller terror i avisa, hater norske verdier og planlegger å kappe hue av den israelske megga bak slottet?

En ting er å falle for bad guys, men det får være måte på.

Gjest jaudagauda
Skrevet

Du har ingen problemer med å skjønne at dama faller for en yrkeskriminell voldspsykopat som hyller terror i avisa, hater norske verdier og planlegger å kappe hue av den israelske megga bak slottet?

så så, det er vel en grunn til at alle sånne menn har draget.

kanskje litt vanskelig for deg å forstå da lille puseladd.

Skrevet

:-)

Skrevet

så så, det er vel en grunn til at alle sånne menn har draget.

kanskje litt vanskelig for deg å forstå da lille puseladd.

Du må gjerne forklare meg hva som tiltrekker med denne typen menn.

Skrevet

Det finnes visst ingen grenser for manglende gangsyn i slike saker, dessverre.

Her er et annet "godt" eksempel:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/15/473982.html

Skrevet

:)

hear, hear!

Gjest jaudagauda
Skrevet

Du må gjerne forklare meg hva som tiltrekker med denne typen menn.

det er vel ganske åpenbart syns du ikke?

Skrevet

VET man egentlig at hun falt for ham da, og at dette ikke er en historie skapt av media?

Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, men...

Skrevet

Takke med til en puseladd, da!

Skrevet

Amen.

Mannen har for pokker skutt mot huset til en av kollegene hennes.

Og dama er krimreporter - hun burde ikke hatt problemer med å kjenne lusa på gangen. Men kanskje hun ble krimreporter for å treffe menn?

Skrevet

Det jeg synes er synd er at jeg bestandig har syntes hun har vært veldig flink i sin jobb. Hun har faktisk vært en av de TV2 reporterne som jeg har likt best. Og jeg kan ikke si annet enn at mitt syn på henne nå har forandret seg. Hvis alt som står i media er sant så synes jeg bare hun er en fryktelig dum dame.

Skrevet

Det jeg synes er synd er at jeg bestandig har syntes hun har vært veldig flink i sin jobb. Hun har faktisk vært en av de TV2 reporterne som jeg har likt best. Og jeg kan ikke si annet enn at mitt syn på henne nå har forandret seg. Hvis alt som står i media er sant så synes jeg bare hun er en fryktelig dum dame.

Er vi så sikre på at alt er sant da? Har de vært kjærester helt til nå nylig? Eller var det en affære, der hun kanskje ikke visste hvordan han var? Hvis han har gått inn for å sjarmere henne for å oppnå noe, har han kanskje skjult noen mindre flatterende trekk? Eller har de bare vært bekjente?

Litt ekkelt å avgi full dom i saken basert på det jeg vet nå, synes jeg..

Skrevet

Er vi så sikre på at alt er sant da? Har de vært kjærester helt til nå nylig? Eller var det en affære, der hun kanskje ikke visste hvordan han var? Hvis han har gått inn for å sjarmere henne for å oppnå noe, har han kanskje skjult noen mindre flatterende trekk? Eller har de bare vært bekjente?

Litt ekkelt å avgi full dom i saken basert på det jeg vet nå, synes jeg..

Det var derfor jeg skrev: "Hvis alt som står i media er sant...."

Skrevet

Som du selv skriver ovenfor, så er det flere (mange tror jeg) av oss som har problemer med å forstå det.

Og siden du selv tydligvis synes noe annet, så hadde det vært interessant å høre deg fortelle hva det faktisk er som gjør at visse damer finner slike menn tiltrekkende.

Men på det unnvikende svaret ditt så kan det se ut som om det er noe du ikke kan stå for?

Skrevet

Amen.

Mannen har for pokker skutt mot huset til en av kollegene hennes.

Og dama er krimreporter - hun burde ikke hatt problemer med å kjenne lusa på gangen. Men kanskje hun ble krimreporter for å treffe menn?

Ikke for å treffe menn, vil jeg tro, men det finnes krimreportere som får litt adrenalinkick av å stå like ved kuleregnet. Og da kan det jo også være at enkelte av dem har en dragning mot spenning på andre måter.

Gjest jaudagauda
Skrevet

Som du selv skriver ovenfor, så er det flere (mange tror jeg) av oss som har problemer med å forstå det.

Og siden du selv tydligvis synes noe annet, så hadde det vært interessant å høre deg fortelle hva det faktisk er som gjør at visse damer finner slike menn tiltrekkende.

Men på det unnvikende svaret ditt så kan det se ut som om det er noe du ikke kan stå for?

er vel ikke akkurat noen hemmelighet at krimineller har mest draget på damer?

Skrevet

*måper*

Skrevet

Neivel?

Da kan du kanskje også forklare hvorfor det skulle være slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...