Gå til innhold

For et nek

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel ikke akkurat noen hemmelighet at krimineller har mest draget på damer?

På damer flest, eller på en liten, spesiell gruppe damer som av en eller annen grunn tror de fortjener akkurat den typen menn?

Skrevet

På damer flest, eller på en liten, spesiell gruppe damer som av en eller annen grunn tror de fortjener akkurat den typen menn?

Min erfaring når det gjelder det der er at de tiltrekker seg dumme damer. Pene damer, ja, men blonde som faen. Det eneste de har er utseendet.

Skapningen over er nok jente, og skal jeg dømme etter svarene hennes faller hun åpenbart under den typen damer jeg ser faller for gangstere.

I Kariannes tilfelle er det dog verre. Terroristgangstere pleier vel selv gangsterhorene å holde seg unna.

Gjest dontknowww
Skrevet

Min erfaring når det gjelder det der er at de tiltrekker seg dumme damer. Pene damer, ja, men blonde som faen. Det eneste de har er utseendet.

Skapningen over er nok jente, og skal jeg dømme etter svarene hennes faller hun åpenbart under den typen damer jeg ser faller for gangstere.

I Kariannes tilfelle er det dog verre. Terroristgangstere pleier vel selv gangsterhorene å holde seg unna.

Hun reporteren var jo ikke pen engang da, men det spørs om hun har ligget seg til viktig journalistisk informasjon?

Ikke vet jeg!

Mon tro om han er den første som har gitt et lite "innskudd" til karrieren hennes, så lenge den karrieren varte...

Det må være tungt å være denne reporteren nå.

Skrevet

Du må gjerne forklare meg hva som tiltrekker med denne typen menn.

Min teori etter å ha lest hundrevis av kjærlighetsromaner i tenåra av typen "Piraten og hans kvinne", er at disse kvinnene drømmer om en bad guy som bare akkurat de kan få temmet. Bare henne vil han da elske. Og da blir hun verdifull. Den ultimate bekreftelse.

tzatziki1365380058
Skrevet

Du har ingen problemer med å skjønne at dama faller for en yrkeskriminell voldspsykopat som hyller terror i avisa, hater norske verdier og planlegger å kappe hue av den israelske megga bak slottet?

En ting er å falle for bad guys, men det får være måte på.

Som sagt: Noen ganger får du bare sagt det.... :)

Skrevet

Takke med til en puseladd, da!

- som sitter og tisser. :D :D *enig*

Skrevet

- som sitter og tisser. :D :D *enig*

I gamle dager når kvinnene var med på åkrene tissa de også stående, gjennom et bokkehorn.

Skrevet

Det jeg synes er synd er at jeg bestandig har syntes hun har vært veldig flink i sin jobb. Hun har faktisk vært en av de TV2 reporterne som jeg har likt best. Og jeg kan ikke si annet enn at mitt syn på henne nå har forandret seg. Hvis alt som står i media er sant så synes jeg bare hun er en fryktelig dum dame.

jeg tenker også på at hun kanskje har vært utsatt for trusler da hun ble sammen med han. Kan jo også hende at hun fryktet for sitt eget liv, dersom hun rapporterte det hun fikk høre om. Og at hun ikke turte å avslutte forholdet pga hun fryktet for sin egen sikkerhet.

Det samme har jo vært tilfellet med de som har vært sammen med de NOKAS-siktede. Hvis de sier noe, eller velger å avgi forklaring kan de få en kule i hodet.

Skrevet

er vel ikke akkurat noen hemmelighet at krimineller har mest draget på damer?

"Krimineller"?

*humre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...