Gå til innhold

7-11 reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg "meningen" med den nye 7-11 reklamen? Den med bolle-slikkingen. ("han hadde ikke, jo han hadde.. osv..") Jeg skjønner den bare ikke.. Hva er pointet med den??

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spekulerte lenge på dette selv, og etter mye om og men har jeg kommet fram til at det må være barberte baller hun mener. Utrolig teit reklame iallfall. :P

Skrevet

Min teori er at den reklamen er laga med vilje så discusting at ingen kan klare å glemme den. Tror det er meningen du skal lure.

Skrevet

Min teori er at den reklamen er laga med vilje så discusting at ingen kan klare å glemme den. Tror det er meningen du skal lure.

ja noe sånt må det være..

Skrevet

Spekulerte lenge på dette selv, og etter mye om og men har jeg kommet fram til at det må være barberte baller hun mener. Utrolig teit reklame iallfall. :P

Tror også det... Teit reklame.

Skrevet

Ja, virker logisk, men hvorfor vil da venninna ha tlf nr?? Deler disse to venninnene alt??

æsj om det er så..

hehe..

Skrevet

Tror det må være barberte baller, men jeg skjønner ikke at det er så big deal at han hadde det.

Syns reklamen er pinlig, jeg hater alle sånne bridget jones kjempegodevenninner typisk jente greiegreier.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, virker logisk, men hvorfor vil da venninna ha tlf nr?? Deler disse to venninnene alt??

æsj om det er så..

hehe..

Nei, det er det jeg ikke skjønner heller, men hva annet kan det være?

Skrevet

Tror det må være barberte baller, men jeg skjønner ikke at det er så big deal at han hadde det.

Syns reklamen er pinlig, jeg hater alle sånne bridget jones kjempegodevenninner typisk jente greiegreier.

Ja, sukk, den reklamen er helteit - problemet er jo at den går HELE tiden. er like dritlei den som tele2 reklamene... de er jo nesten enda verre..

Skrevet

Nei, det er det jeg ikke skjønner heller, men hva annet kan det være?

Kanskje han hadde rosiner opp i ræva? hehe

eller han var nystekt etter en tur i syden??

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje han hadde rosiner opp i ræva? hehe

eller han var nystekt etter en tur i syden??

:)

Hehe, jeg og hadde gjerne villet hatt nummeret til en med rosiner i ræva. ;)

Skrevet

;)

Skrevet

det har jeg lurt på også. Liker ikke noen av de to, med de to venninne.

Skrevet

Litt av en samtale får en si;)

Skrevet

det har jeg lurt på også. Liker ikke noen av de to, med de to venninne.

Ikke bare jeg som er dum altså.. fint det!!

trodde jeg var blank og ikke forsto et enkelt poeng i en reklame, men fint at andre undrer litt på den reklamen også

Skrevet

Ikke bare jeg som er dum altså.. fint det!!

trodde jeg var blank og ikke forsto et enkelt poeng i en reklame, men fint at andre undrer litt på den reklamen også

kanskje de ønsker at man skal få lyst på sex når man kommer inn i kiosken??? (kan ikke helt forstå hvorfor)Siden alle reklamene hinter så veeeldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...