Gå til innhold

7-11 reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det må være barberte baller, men jeg skjønner ikke at det er så big deal at han hadde det.

Syns reklamen er pinlig, jeg hater alle sånne bridget jones kjempegodevenninner typisk jente greiegreier.

Enig! Finnes slike venninner? Jeg har ingen venninner som vil høre detaljert om mitt sexliv. Men det er kanskje vanlig?

Lurer på hva min venninne ville synes hvis jeg spurte om å få nummeret til hennes siste ons....?!

-"Hei det er venninna til Lisa som du hadde sex med forrige fredag. Hørte du hadde barberte baller, så jeg lurte på om vi ikke kunne pule litt nå til helgen?"

eller? Det passer seg kanskje ikke? :-/

Skrevet

kanskje de ønsker at man skal få lyst på sex når man kommer inn i kiosken??? (kan ikke helt forstå hvorfor)Siden alle reklamene hinter så veeeldig.

Kanskje vi skal gå på 7-11 og si jeg skal ha en.. sånn dere reklamerer for..

Du HAR det, har du ikke??

hehe

Skrevet

Ikke sikkert det skal være noe skikkelig poeng, mer sånn - la dem lure på hva som menes, sp blir det kanskje mer oppmerksomhet sundt reklamen.

Men at de spiller på sex er helt sikkert, det gjør jo 7-11 i alle sine reklamer. Synes bare det er teit, jeg.

Skrevet

Kanskje vi skal gå på 7-11 og si jeg skal ha en.. sånn dere reklamerer for..

Du HAR det, har du ikke??

hehe

hehe, du prøver først!

Skrevet

Enig! Finnes slike venninner? Jeg har ingen venninner som vil høre detaljert om mitt sexliv. Men det er kanskje vanlig?

Lurer på hva min venninne ville synes hvis jeg spurte om å få nummeret til hennes siste ons....?!

-"Hei det er venninna til Lisa som du hadde sex med forrige fredag. Hørte du hadde barberte baller, så jeg lurte på om vi ikke kunne pule litt nå til helgen?"

eller? Det passer seg kanskje ikke? :-/

Haha, nei. Jeg har noen venninner jeg kan prate ganske detaljert om sex med, men ikke på den dillefnisemåten de gjør hvertfall. Og den andre, når hun skal kysse bildet av en fyr over ansiktet på venninna? Urk.

Skrevet

Ikke sikkert det skal være noe skikkelig poeng, mer sånn - la dem lure på hva som menes, sp blir det kanskje mer oppmerksomhet sundt reklamen.

Men at de spiller på sex er helt sikkert, det gjør jo 7-11 i alle sine reklamer. Synes bare det er teit, jeg.

Ser ut til at jeg er den eneste som ikke har fått med meg denne reklamen...kanskje jeg bør se mer på tv, ev. slutte å bruke reklamepauser som tissepauser? ;)

Skrevet

Ser ut til at jeg er den eneste som ikke har fått med meg denne reklamen...kanskje jeg bør se mer på tv, ev. slutte å bruke reklamepauser som tissepauser? ;)

Ja, denne MÅ du få med deg ;-)

Skrevet

Ja, denne MÅ du få med deg ;-)

Hm...etter å ha lest denne tråden, så er jeg ikke sikker på om jeg vil ;)

"Hva er det den reklamen egentlig handler om?"

"Synes den bare er dum, jeg"

"Jeg tror den handler om glattbarberte baller"

"Deler venninnene på mannfolka, eller?"

Skrevet

Hm...etter å ha lest denne tråden, så er jeg ikke sikker på om jeg vil ;)

"Hva er det den reklamen egentlig handler om?"

"Synes den bare er dum, jeg"

"Jeg tror den handler om glattbarberte baller"

"Deler venninnene på mannfolka, eller?"

Joda, du går glipp av noe STOORT! ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...