Gjest josefine1 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Fikk gardinene mine fra SparKjøp idag (første gang jeg har panelgardiner). Nå har jeg strøket gardinene og hengt de opp m/paneloppheng, men jeg er så missfornøyd ..... de er jo så bølgete på sidene liksom, de henger ikke *rett* ned om du skjønner.... Hva gjør dere ? Har dere på sånn stivelse-spray når dere stryker de ? 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Har du lodd nede? Ja det fulgte med panelgardinopphenget, men det er jo ikke så veldig tungt da .... 0 Siter
Gjest duk-lodd Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Heng på duk-lodd. Eller legg inn loddstrimle nederst som du får kjøpt i en butikk der de sleger sysaker. 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Heng på duk-lodd. Eller legg inn loddstrimle nederst som du får kjøpt i en butikk der de sleger sysaker. Det fulgte med i panelopphengpakken det ..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.