Gå til innhold

misliker meg eller uinteressert?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Det er en fyr som jeg var på fest med som tydeligvis likte meg veldig godt, og ga tydelig uttrykk for at han ville at vi sku skulle treffes igjen. Vi studerer ved samme studiested. I utgangspunktet var jeg ikke interessert, men man kan jo alltids være åpen. Dessuten er det alltid utrolig kjekt å ha noen å flørte med som gir deg mye oppmerksomhet. Jeg traff denne mannen igjen på studiestedet. Av en eller annen finurlig grunn overså jeg han da, for jeg ble litt nervøs av å se han igjen. Dette fikk jeg litt dårlig samvittighet for. Men gangen etter, ropte jeg på han og sa "heisann" og smilte. Han sa hei tilbake, men han stoppet ikke opp. Det er dette som skjer hver gang jeg treffer på han. Det er ikke så ofte vi ser hverandre, men det hender. Jeg legger merke til at han ser meg, men at han da ser en annen vei. Samtidig ser han ganske nervøs ut på en måte. Jeg skjønner ikke hvorfor han oppfører seg slik. Han virker kanskje som en litt beskjeden fyr, men hallo? Han trenger ikke å overse meg liksom. Jeg vil gjerne ha kontakt med han jeg, men da må han vise _litt_ mer interesse. Hva tror dere? Jeg har virkelig vanskelig for å kidnappe han og fysisk stoppe han og dra han mot meg. Kunne jo skaffa nr hans og sendt han en melding, men det blir så dumt når vi liksom studerer samme sted. Hjelp?

Skrevet

mulig toget er gått, at han har avslørt at du ikke er interessert.

Jenter er som valper, når man ikke viser interesse, blir valpen nyskjerrig.

Dere er noen enkle vesen.

Gjest Litt selvinnsikt ville kanskje vært på sin plass
Skrevet

"Jeg legger merke til at han ser meg, men at han da ser en annen vei. Samtidig ser han ganske nervøs ut på en måte. Jeg skjønner ikke hvorfor han oppfører seg slik. Han virker kanskje som en litt beskjeden fyr, men hallo? Han trenger ikke å overse meg liksom."

Daahh....

Skrevet

Hæ? Dette innlegget har blitt skrevet før.

Hvis du er samme person så tror jeg toget er gått for lenge siden.

Skrevet

Tabben du gjorde var at du overså han første gangen. Da skal du jobbe litt for å få han interessert igjen.

I tillegg bør du mene alvor med det du gjør nå, så du ikke får han interessert igjen for så å trekke deg unna.

Da er du i tilfelle ei drittkjerring hvis du gjør det.

Jeg bruker heller ikke mer tid på jenter som overser meg, da gidder jeg ikke og det skal mye til før jeg ser den veien igjen.

Skrevet

Så du kan overse ham, men når han overser deg så blir du sur? Gammel er du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...