Gjest hjelp meg hvis du kan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ja, så skjedde det igjen. Fastbrent mat i bunnen av gryta mi. Har prøvd å la gryta stå med vann og bakepulver over natta, men det hjalp ikke. Har jeg gjort det feil eller har du et bedre råd til meg? 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Bruk oppvaskmaskinpulver , det gjør nok susen. Hell i veldig varmt vann, tøm oppi oppvaskmaskinpulver, bruk oppvaskbørsten til dette har løst seg opp å la det stå en stund før du tar noen runder med oppvaskbørsten igjen, godt mulig det må stå noen timer. 0 Siter
Gjest et annet tips Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Salt og bittelitt vann. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 så et trix på tv en gang (som jeg forøvrig aldri har prøvd og kan ikke si noe om det virker eller ei) De tok _litt_ vann på en sukkerbit, og skuret med den. 0 Siter
Gjest et annet tips Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 så et trix på tv en gang (som jeg forøvrig aldri har prøvd og kan ikke si noe om det virker eller ei) De tok _litt_ vann på en sukkerbit, og skuret med den. Det er vel ikke så lett å skure med en sukkerbit? 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er vel ikke så lett å skure med en sukkerbit? i dunno. jeg har ikke prøvd... Men de gjorde det på tv 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Oppvaskmaskinpulver skal være bra, sammen med varmt vann. Så kan du evnt skure med stålull etterpå. Neste gang du skal kjøpe panne, kjøp med teflonbelegg ) 0 Siter
Gjest hjelp meg hvis du kan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 - Jeg prøvde oppvaskpulver og det funket ganske greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.