Gå til innhold

Jeg trenger hjelp....

Gjest Jeg trenger hjelp....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jeg trenger hjelp....

Hva har du angst for

Angst for at jeg ikke er bra nok.

Angst for at mannen min vil forlate meg bare jeg har en personlig mening.

Angst for at jeg dummer meg totalt ut bare jeg snakker.

Angst når jeg sitter sammen med bare en person.Ikke noe problem når jeg sitter sammen med flere personer.

Og masse slike dumme sosiale angstting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247845-jeg-trenger-hjelp/#findComment-1945817
Del på andre sider

Gjest Mye bedre nå

Dette er kanskje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men vil gjerne dele noen erfaringer med deg. Jeg har også hatt store plager med angst, men har hatt stor bedring etter at jeg gikk på cipramil en periode, samt at jeg i tillegg praktiserte en del eksponeringspsykologi ved at jeg utsatte meg for de situasjonene hvor jeg ofte fikk angst. Gikk bedre og bedre.

Senere har jeg prøvd tankefeltsterapi, noe som fungerte veldig bra mot noen av mine spesifikke fobier.

I dag føler jeg meg for det meste frisk i de fleste situasjoner, selv om jeg vet at jeg kan få tilbakefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247845-jeg-trenger-hjelp/#findComment-1946992
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...