Goliath Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/29/478173.html Nok et eksempel på hvor dumsnille vi har vært, og desverre fortsatt er. Hva annet kan vi vente oss når vi lar kriminelle få oppholdstillatelse i Norge...? Hvor mange andre tilsvarende saker finnes det? Mange.....veldig mange.... Vi ber jo mer eller mindre om dette. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er helt utrolig hvor dumme vi er. Dette har jeg diskutert en annen gang, muligens her. Jeg husker jeg sa at det ikke vil forundre meg om vi vil få mer problemer med disse tullingene. Men små barn og den stakkars fillipinske jenta som faren drepte barnet til, skal vi sende ut. Hva faen er det med våre politikere?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Han har det med å være på feil sted til feil tid han fyren der ... Helt utrolig at han fikk opphold. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Det er helt utrolig hvor dumme vi er. Dette har jeg diskutert en annen gang, muligens her. Jeg husker jeg sa at det ikke vil forundre meg om vi vil få mer problemer med disse tullingene. Men små barn og den stakkars fillipinske jenta som faren drepte barnet til, skal vi sende ut. Hva faen er det med våre politikere?? "Hva faen er det med våre politikere??" Et spørsmål jeg har stillt i mange år nå..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.