Gå til innhold

SDD og andre bokinteresserte- Hobæk Haff tilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt å lese dem? :)

Ja hun er en fantastisk forfatter. Har fått mange priser også, men hun er ikke så godt kjent som en del av de andre norske kvinnelige forfatterne. Men hun skriver veldig bra! Garanterer. :)

Skrevet

Ja hun er en fantastisk forfatter. Har fått mange priser også, men hun er ikke så godt kjent som en del av de andre norske kvinnelige forfatterne. Men hun skriver veldig bra! Garanterer. :)

Da bestiller jeg - trenger noe i høstnettene ;:)

Skrevet

På biblioteket får du låne dem helt gratis da... ;o)

Skrevet

Jeg vil eie alle bøker -så bibliotekene er ikke glad i oss fra familien Flishaugen.

Skrevet

Biblioteket er utrolig bra å ha, men bøkene av Bergljot Hobæk Haff er verdt å ha i hylla hjemme. :)

Skrevet

Spent på hva du syns. I den siste store litteraturdiskusjonen hvor SDD etterlyste forslag på norske forfattere kom det ganske mange forslag på henne.

Skrevet

Bøkene er så godt som bestilt. :)

Men jeg får ikke lest dem ennå. Er litt treg for tiden og har en del annet jeg skulle ha lest først. :)

Skrevet

Bøkene er så godt som bestilt. :)

Men jeg får ikke lest dem ennå. Er litt treg for tiden og har en del annet jeg skulle ha lest først. :)

Det blir nok mange og lange mørke høst og vinterkvelder framover så du får nok tid til å lese når det lir litt utpå. Det er nok slik at vi leser mest om vinteren, i den lyse årstida er det så mye annet å gjøre.

Skrevet

Det blir nok mange og lange mørke høst og vinterkvelder framover så du får nok tid til å lese når det lir litt utpå. Det er nok slik at vi leser mest om vinteren, i den lyse årstida er det så mye annet å gjøre.

Da var bøkene bestilt. Gratisk frakt og gode greier. Det liker jeg.

Skrevet

Takk for tips. Jeg bestiller.

Spent på hva dere syns. Hun skriver veldig engasjerende.

Skrevet

Da var bøkene bestilt. Gratisk frakt og gode greier. Det liker jeg.

Kjekt å handle på internett og få bøkene rett i postkassa hjemme. :)

Skrevet

Kjekt å handle på internett og få bøkene rett i postkassa hjemme. :)

Jeg handler alt bortsett fra mat og klær på internett. Utrolig praktisk. :)

Skrevet

Jeg handler alt bortsett fra mat og klær på internett. Utrolig praktisk. :)

Hvor ble du av på DOL, ser ut til at alt av mannebein har tatt de på nakken og forsvunnet....

Måtte bare si det.

Skrevet

Hvor ble du av på DOL, ser ut til at alt av mannebein har tatt de på nakken og forsvunnet....

Måtte bare si det.

Jeg er så godt som her.

Skrevet

Jeg er så godt som her.

Jammen du prater ikke....

*vil ha litt liv på DOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...