Gå til innhold

Verdens beste hvitløksdressing søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd mange typer,men blir aldri skikkelig fornøyd.

Fra den enkle med kun rømme,hvitløk og salt/pepper, til de med både majones,naturell yougert,sitron,sylteagurksaft og gressløk i.

Har dere en kjempegod oppskrift s å blir jeg glad ;o)

Hilsen

Skrevet

Olivenolje, presset hvitløk, litt sitronsaft, salt og pepper.

Skrevet

en pose majones, hvitløkspulver, salt og pepper + persille, nam!!

Skrevet

Olivenolje, presset hvitløk, litt sitronsaft, salt og pepper.

Kan jo prøve med litt olivenolje da og se om den blir et hakk bedre ;o)

Har smakt på en fantastisk god hvitløksdressing på en pastaresturant for en til til bake.

VIL ha den slik,men får det ikke til!Det var en sånn god fylde i den....

Hilsen

Skrevet

Må vel ha i rømme?Ellers blir det hviløksmajones ;o)

Hilsen

Skrevet

Hvitløkspulver? Næsj, det blir det ikke noen god smak av! Det må være fersk hvitløk.

Skrevet

Det der er ikke hvitløksdressing, men majones-guffe.

Jeg spiser faktisk hvitløksdressing selv, men det der hadde jeg ikke fått i meg overhode.

Skrevet

Om du googler på Hvitløksdressing, så får du masse forslag.

Det kan jo hende noe der inspirerer utfra ingrediensene, uten at jeg kan gå god for smaken på en eneste en ... :)

http://verden.abcsok.no/index.html?q=Hvitl%C3%B8ksdressing&lr=lang_no

Har gått inn på mange av dem,men finner ikke den rette,om du skjønner.

Enten blir de for milde eller så blir de for tynne....

Så jeg tenkte at kanskje noen her satt på en snadder oppskrift ;o)

Hilsen

Skrevet

Har gått inn på mange av dem,men finner ikke den rette,om du skjønner.

Enten blir de for milde eller så blir de for tynne....

Så jeg tenkte at kanskje noen her satt på en snadder oppskrift ;o)

Hilsen

OK. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er ganske overbevist om at det dukker opp et orakel med akkurat _den_ oppskriften du faller for.

Det er jo sånn det pleier å være her. :)

Skrevet

OK. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er ganske overbevist om at det dukker opp et orakel med akkurat _den_ oppskriften du faller for.

Det er jo sånn det pleier å være her. :)

Takk ; og god helg ønskes fra

Skrevet

Det der er ikke hvitløksdressing, men majones-guffe.

Jeg spiser faktisk hvitløksdressing selv, men det der hadde jeg ikke fått i meg overhode.

hvorfor svarer du så frekt?

hvem tror du at du er?

Skrevet

Har smakt på en fantastisk god hvitløksdressing på en pastaresturant for en til til bake.

Hilsen

Var den med rømme? Jeg vil også gjerne har oppskrift på verdens beste hvitløksdressing.... :)

Skrevet

hvorfor svarer du så frekt?

hvem tror du at du er?

Det var kanskje litt frekt, men hvitløksdressing betstår vel ikke av majones og hvitløkspulver? Består ikke den av rømme (muligens litt masjones) og frisk hvitløk?

Beklager, det var ikke meningen å være frekk, det har vært en hard personlig belastning for meg denne uka, men det skal ikke gå utover dere her inne.

Skrevet

Hilsen

det var garantert min oppskrift, den oppskriften jeg nevnte har jeg fått fra en bedre restaurant i hovedstasden.

Skrevet

Det var kanskje litt frekt, men hvitløksdressing betstår vel ikke av majones og hvitløkspulver? Består ikke den av rømme (muligens litt masjones) og frisk hvitløk?

Beklager, det var ikke meningen å være frekk, det har vært en hard personlig belastning for meg denne uka, men det skal ikke gå utover dere her inne.

kjenner ingen som bruker rømme i dressing jeg da.

Skrevet

Majones + frisk hvitløk = aïoli. En klassiker, og veldig godt - såfremt man liker majones, da.

;o)

Skrevet

Var den med rømme? Jeg vil også gjerne har oppskrift på verdens beste hvitløksdressing.... :)

Ja det var nok rømme i den.

Det eneste jeg fremdeles ikke har prøvd er med litt piska kremfløte oppi.

Så en oppskrift med det i,samt rømme,majones,hakka hvitløk,sitron,litt sukker , salt/pepper og litt gressløk....

Kanskje snadder ;o)

God helg,nå må jeg stikke...

Skrevet

Majones + frisk hvitløk = aïoli. En klassiker, og veldig godt - såfremt man liker majones, da.

;o)

Passe veldig godt til skalldyr synes jeg.

Men blir liksom litt for kompakt som dressing til salater og kebab,synes jeg....

Hilsen

Skrevet

kjenner ingen som bruker rømme i dressing jeg da.

De hvitløksdressingene jeg har spist har vært helt hvite med litt urter i. Kan godt hende det har vært ørlite majones i dem, men det er ikke mye for jeg klarer ikke smaken av majones. :o)

Så jeg antar de er laget på rømme eller yoghurt naturell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...